Ga naar inhoud


[Nokia] d-box


Gast

Aanbevolen berichten

Ik ben sinds kort in het bezit van een d-box om mee te experimenteren.

Ik heb diverse software hiervoor gevonden en ook hier op het board goed gekeken.Ik heb op diverse duitse sites al het een en ander gevonden maar ik vraag mij af of er ook een all cam patch is voor de d-box. Ik weet dat je de cam kan laten patchen.Ik lees bij de files van boris iets over het bestandje irdsecvia.dvb, maar ik kan deze nergens vinden. Dit bestand schijnt nodig te zijn voor de all-cam. En is elke d-box zomaar zonder meer te patchen? Wie kan mij helpen aan wat links en/of advies over deze ontvanger.<p>De groeten uit Groningen. freddy@beinsdorp.tmfweb.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites


paddepoel , je hebt mail

Gr. Trust

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trust,<p>Bedankt voor je mail, ik ben weer een stuk wijzer geworden. Op de genoemde site vindt ik volgens mij niet de door jou genoemde software versie, of kijk ik verkeerd? Ik zal zeer snel aktie gaan ondernemen om alles te regelen. <p>Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...