Gast Geplaatst: 8 september 2004 Geplaatst: 8 september 2004 Ik kan een SAT-Rotor DiSEqC 1.2 kopen en vroeg mij af of ik deze kan gebruiken met de huidige firmware versies die er beschikbaar zijn voor de Philips. Alvast bedankt voor een antwoord.
Gast Geplaatst: 8 september 2004 Geplaatst: 8 september 2004 Ja, er zijn er diverse. Ik gebruik momenteel RayTech4m. Groetjes.
Gast Geplaatst: 8 september 2004 Geplaatst: 8 september 2004 Ik weet dat rotor aansturing kan maar ik haal uit je antwoord niet of het met dit type rotor kan.
Gast Geplaatst: 8 september 2004 Geplaatst: 8 september 2004 Inloggen klik Philips aan, staat er onder in je beeld dat je iets kunt zoeken. Tik hier diseqc in en je zult versteld staan. Begin bij "wie heeft hem draaiend" dd. 13-04-2004
Gast Geplaatst: 8 september 2004 Geplaatst: 8 september 2004 Bedankt voor de tip. Ik zal het eens doorlezen. Ik zocht altijd op een andere manier. Namelijk in het menu bovenin op zoeken. Vervolgens Philips selecteren en hier een zoek string opgeven. Dit heb k ook gedaan met jouw voorstel namelijk "diseqc" en hier krijg je toch andere resultaten. In ieder geval bedankt voor je hulp.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen