Gast Geplaatst: 20 januari 2002 Geplaatst: 20 januari 2002 Hallo,<p>Ik wil graag enige info hebben over een eventuele patch van de \Nokia 9500 is dit mogelijk zodat ik ook seca kan ontvangen ik heb nu alleen Irdeto.
Gast Geplaatst: 20 januari 2002 Geplaatst: 20 januari 2002 Er zijn tegenwoordig mensen waar je een omgebouwde cam kunt kopen ca 60 euro genaamd Amon bijv. 2.1 is de beste naar mijn mening. Jelevert de orginele cam in en die bouwen ze weer in. Effe een fun card kopen en proggen en kijken maar.<p>Groetjes, Humaxje
Gast Geplaatst: 20 januari 2002 Geplaatst: 20 januari 2002 Mijn advies is een Amon 4.1 ! Stabieler en je hebt ook Nagravision. Daarbij kun je dan ook de mutichoice kaart gebruiken. Kosten zijn gelijk. Let op bij het ombouwen dat ze een voetje plaatsen ! Dit wordt helaas niet altijd gedaan en bij weer een nieuwe eeprom loop je kans dat de cam het niet overleeft ! Kijk anders op www.***geen-reclame*** daar zijn verschillende aanbieders voor het ombouwen te vinden. Als je soldeer ervaring hebt kun je het ook eventueel ook zelf. Dan ben je voor !2 euro onder pannen !! Succes
Aanbevolen berichten