Gast Geplaatst: 8 september 2004 Geplaatst: 8 september 2004 Zoals ik enkele topics geleden heb uitgelegd ben ik nieuw in heel dit wereldje. Heb mijn installatie pas vorig weekend geplaatst en denk al aan uitbreiden. Ik heb momenteel een monoblock voor Astra 1 en Hotbird. Ik weet dat er speciale houders bestaan voor 3 LNB's. Bestaan deze ook voor een monoblock + 1 LNB of kan ik eenvoudigweg een beugeltje bijplaatsen? Mijn bedoeling zou dus zijn om bij mijn monoblock een derde aparte LNB te zetten voor het ontvangen van Astra 2 (ik zou graag alle BBC zenders ontvangen). Wat heb ik allemaal nodig om dit te verwezenlijken? Uit wat ik heb gelezen heb ik ook een Diseqc-switch nodig, maar er zit er al één in mijn monoblock. Kan ik een Diseqc-switch met twee ingangen gebruiken met op de eerste ingang mijn monoblock en op de tweede de aparte LNB? Kan mijn ontvanger dan nog schakelen tussen Astra 1 en Hotbird? Ik weet het: veel vragen, ik ben dus duidelijk een beginner. Alvast bedankt voor eventuele antwoorden. PS: voor de Belgen hier, weet iemand een goed adres voor satelliet-materiaal in de regio St.Niklaas - Mechelen? [color:"blue"] wel via PM want winkels vermelden op het board mag niet... [/color]
Gast Geplaatst: 8 september 2004 Geplaatst: 8 september 2004 lees hier hoe je de combinatie met het monobloc moet doen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen