Visser1000 Geplaatst: 8 september 2004 Geplaatst: 8 september 2004 Vorig jaar samen met een vriend van mij twee dreamboxen aangeschaft bij een "erkende" DMM Nederland dealer. Bewust bij een erkende en geen goedkope import vanwege de betere dienstverlening. Twee en een halve maand geleden is een afstandsbediening defect retour gegaan naar de betreffende dealer. Een beetje lastig werken met een box zonder afstandsbediening (webinterface, PDA) dus toch wel belangrijk om snel een werkende AB terug te krijgen. Helaas is de dienstverlening van de betreffende dealer ver onder de maat. Hij deelt doodleuk mee dat de AB naar duitsland is gezonden en dat hij er ook niets aan kan doen dat 'ie nog niets heeft gehoort van DMM Duitsland. Nu was het voordeel van kopen bij een erkende dealer destijds juist dat de nederlandse importeur min of meer garant stond voor de betreffende dealer en een juiste afhandeling van RMA's. Ik heb dus kontakt opgenomen met de importeur en werdt vriendelijk te woordt gestaan door een engelstalige medewerker die mij naar duitsland doorverwees (?) Zijn er anderen met soorgelijke ervaringen met DMM Nederland? Is het op dit moment normaal dat het bijna drie maanden duurt voordat een defecte AB is gerepareert of wordt vervangen? Ik moet zeggen dat ik inmiddels spijt heb van mijn beslissing destijds om ca. 80 euro meer uit te geven aan een aankoop bij een erkende dealer.
Gast Geplaatst: 8 september 2004 Geplaatst: 8 september 2004 Mail eens naar Tino: tino.pireh@dream-multimedia-tv.de Die had mij eens perfect geholpen met een DB onderdeeltje.
Avalon Geplaatst: 8 september 2004 Geplaatst: 8 september 2004 Hallo Hoe weet jij zo zeker dat het een erkende dealer is ? Als het een echte NL-Dealer was geweest dan had hij de AB omgeruild voor een nieuwe. Ik vind het nogal raar dat je hier je verhaal neerzet het lijkt erop dat je iemand probeert zwart te maken & ergens je gelijk wilt halen het voegt niets toe aan het forum. Mazlzlz Avalon
Visser1000 Geplaatst: 8 september 2004 Auteur Geplaatst: 8 september 2004 Oei. Op een teenje getrapt? Ik weet dat het een erkende dealer is omdat ik de betreffende dealer destijds heb geselecteert uit de lijst op de site van DMM Nederland en iemant zwart maken doe je dacht ik door onjuiste informatie over het handelen van betrokkene te verstrekken hetgeen ik niet heb gedaan. Slechts een feitelijke weergave van gebeurtenissen. Bovendien heb ik geen naam genoemt nog een verwijzing waaruit de identiteit van de dealer blijkt. De toegevoegde waarde voor anderen kan zijn dat men uit mijn bericht op kan maken dat je beter direct naar Duitsland kan gaan voor een RMA b.v. Dus vanwaar die boze reactie? Met vriendelijke groet, Jan PS Bedankt voor het mail adres ik zal het eens proberen.
Gast Geplaatst: 8 september 2004 Geplaatst: 8 september 2004 Hi Avalon Ik heb even gezocht. Maar hoe herken ik een erkende dealer van dreambox ? bij dream multiemedia .de heb ik wel dealers gevonden vervolgens ga je naar de benelux dealer en daar vind ik geen resellers ? AmigoB,
Avalon Geplaatst: 8 september 2004 Geplaatst: 8 september 2004 Hallo Ik heb je per pm een bericht gestuurd.. En het verhaal even uit de doeken gedaan over de importeur. Ik hoop dat het word opgelost voor je en dat je van je Dealer een nieuwe AB krijgt. Mazlzlz Avalon
Aanbevolen berichten