Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb mijn Xcam laten upgraden naar versie 1078-P (Door iemand met een CI ontvanger waarbij dit goed gaat, met een Echostar 3000IP wil het namelijk niet) en vervolgens met een Laptop met alle benodigde software erop block 14 geladen met de nieuwste Softcamkey, maar met in het menu de EMU Keys off zie ik alleen de Taqs en met de EMU Keys on helemaal niets bv.geen nederlandse zenders,geen multivisions,geen tickets enz.

Vervolgens heb ik versie 1080 geladen met een Laptop en nu doen de Italianen het ook weer en verder niets, hierna de Xcam in een Xtreme gevolg:Hetzelfde als in de Echo.

Heb ook een Xcam met versie 1.06 geprobeerd en daar gingen wel alle kanalen open (Bij deze versie natuurlijk geen Taqs en Italianen)

Ik heb het idee dat er bij de pogingen om de Cam te upgraden in de Echostar er iets fout is gegaan.

Dan heb ik nog een vraag;

Kan ik met de Laptop de versie downgraden, bv. terug naar 1075 en later weer terug naar 1080 of moet ik dan eerst weer met de Xcam naar die andere Ontvanger om 1078-P erop te zetten?

Heeft iemand een idee?

bvd.

Remedi

louwe.m@wolmail.nl

Geplaatst:

heb je wel onder settings "default keys" geselecteerd??. Moet werken.

Geplaatst:

Ik heb het volgende geprobeerd:

1e Emu Keys op ON gezet

Default Keys gedaan

Cam eruit en er weer in

Geen resultaat

2e Emu Keys op On gezet

Default Keys gedaan

Terug gegaan uit het Menu

Geen resultaat

Wanneer er geen schriftelijke oplossing mogelijk blijkt

is er dan iemand in de Provincie Groningen die mijn Cam eens grondig kan nakijken?

Bvd.

Remedi

louwe.m@wolmail.nl

Geplaatst:

Ach, ik heb er overheen gelezen. Je versie is dus ok. Misschien komt het door de combo receiver/Xcam ?

Ofwel ; heb je hem al eens bij een kennis uitgeprobeerd ?

Geplaatst:

Jazeker nl. in een Xtreme ontvanger

Hierbij dezelfde problemen als met de Echostar.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen