Fabian Geplaatst: 8 september 2004 Geplaatst: 8 september 2004 Als ik naar één van de sites van de Slovak Upload Centers gaat, krijg ik sinds een week de volgende melding in een soort testbeeld te zien: "This IP address blocked !!!". Wie heeft hier een remedie tegen? Op mijn laptop van m'n werk heb ik de bovenstaande melding niet. B.v.d., Fabian
bliksem Geplaatst: 8 september 2004 Geplaatst: 8 september 2004 Licht aan je provider denk ik Dreambox DM8000HD AZBOX Premium +
Fabian Geplaatst: 8 september 2004 Auteur Geplaatst: 8 september 2004 Zou kunnen. Ga het eerst checken op een andere PC met dezelfde provider. De laptop had inderdaad een andere provider.
SmuttiO Geplaatst: 8 september 2004 Geplaatst: 8 september 2004 Stel een (anonieme) proxy in, wellicht geeft dat resultaat (zie google). DB500s met gemini, enorm ruk uitgerichtte 100cm triax op een moteck motortje.
Gast Geplaatst: 8 september 2004 Geplaatst: 8 september 2004 Bijvoorbeeld proxy.planet.nl op poort 8080
Fabian Geplaatst: 8 september 2004 Auteur Geplaatst: 8 september 2004 Het ligt niet aan mijn provider. Waar stel ik dat van een anonieme proxy in. Ik heb een Linksys BEFVP41 router.
mr|repel Geplaatst: 8 september 2004 Geplaatst: 8 september 2004 je kan ook via een website gaan welke je IP spoofed , een voorbeeld hiervan is The Cloak Greetz Mr|Repel There are 10 kinds of people in the world Those who understand binairy and those who don't
Fabian Geplaatst: 8 september 2004 Auteur Geplaatst: 8 september 2004 Dit werkt inderdaad!!! Maar welke instelling staat nu fout, dat ik sinds een week het bovenstaande probleem heb?
mr|repel Geplaatst: 8 september 2004 Geplaatst: 8 september 2004 je IP is om de een of andere manier geblokt geworden , het kan ook op je hostname betrekking hebben , met the cloak log je via honolullu ofzow in en zien ze je echte IP niet waardoor je wel doorkomt Greetz Mr|Repel There are 10 kinds of people in the world Those who understand binairy and those who don't
Fabian Geplaatst: 8 september 2004 Auteur Geplaatst: 8 september 2004 Misschien een stomme vraag, maar is het mogelijk om een andere IP adres of hostname te kiezen? N.B. Ik gebruik nu een Linksys router met WAN aansluiting.
marco24 Geplaatst: 8 september 2004 Geplaatst: 8 september 2004 goh kan handig wezen om je ip te verbergen niet handig voor bijv de modurators van sat4all die een ip ban uitdelen
pretpat Geplaatst: 8 september 2004 Geplaatst: 8 september 2004 zou dit het niet kunnen zijn?? Citaat: Please stick to our rules or else your IP or Host will be banned !! Inventors are crazy until they invent something. Then they are geniuses.
marco24 Geplaatst: 8 september 2004 Geplaatst: 8 september 2004 nooit last van gehad een banned ip wel toen ik nog annaloog inbelde en geen vast ip had
Aanbevolen berichten