Ga naar inhoud


[Nokia 9500] d-box 9500s wil niet


Gast

Aanbevolen berichten

Het is een raadsel d-box 9500s met irdeto cam-c erin.problemen met de hogere freq. en het omschakelen van betacript naar irdeto .als ik hem link aan mijn hummy wil hij wel de hogere freq.pakken en irdeto van canaal decoderen ,maar

dat gaat de ene keer wel goed maar de andere keer niet,Als ik hem omschakel van betacrip naar cam

zonder te resetten (stekker eruit)wil hij niet decoderen ,laat staan dat ik op de signaalsterkte

meter van de freq enige uitslag geeft.de voedingspanning op de lmb is 18volt.wat gebeurt hier.heeft iemand ervaring met deze box,of is hij rijp voor de sloop.

Link naar reactie
Delen op andere sites


die heb ik wel .ben nu bezig om de softweare versie te vervangen ,twijvel nog wel welke versie

ik er in moet zetten .ik heb nu dvb2000beta,5 maar weet niet of deze ook in een 9500 kan

Link naar reactie
Delen op andere sites

DVB2000Beta5 kun je er rustig inzetten, die werkt prima.

Staat je schotel wel goed, omdat je ook op een gegeven moment geen signaal meet?? LNB in orde??

Reset 'm 's een keertje. Stekker eruit, 3 knopjes op front tegelijk indrukken en netstekker er weer in. Wie weet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

schotel problemen zeker niet ,ik draai normaal op mijn hummy ,ik heb inmiddels 2 versies softweare

gedraaid ,de beta5 en de sandraversie.er is wel wat verbetert maar het hooftprobleem blijft.ik ga nu de boot opnieuw laden ,ik heb steeds meer het idee dat het hier aan ligt.de vraag die over blijft is of de bootloader wel klopt in dit apperaat.type dvb9500s.weet iemand hoe dit precies zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stekker eruit, stekker erin, kortstondig in display B200Uns, dan is 't prima, hoe dan ook, die kan natuurlijk best corrupt wezen.

Laad 'm 's opnieuw. Dan heb je dat in elk geval ook uitgesloten. Heb ej er een gepatchte cam inzitten?? Allcam ?? Amoncam?? Wat voor kaart??

Link naar reactie
Delen op andere sites

softweare geladen ,irdeto cam c zit in de ontvanger .diverse softweare geladen bij alles

blijft het probleem.de boatloader kan ik helaas niet vervangen omdat ik geen interfaes heb,zelf twijvel ik aan deze loader.het heeft zeker met de osilater te maken .alhoewel de cam ook nog een rol kan spelen.echter op de hogere freq.daalt de ontvangst-waarde tot 40procent terwijl op de lagere freq.de waarde op 80procent ligt.

graag zou ik ook de standaard instellingen van dokter overflo willen hebben die kan ik nergen vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...