erikson Geplaatst: 8 september 2004 Geplaatst: 8 september 2004 bestaat er een erase img voor de db 500 ik heb iets teveel gespeeld de mijn db ploft nu en dan volledig uit, alleen de stekker eruit helpt en wie kan me wat meer uitleg geven over de Hydra img die staat een volledig in de schaduw van PLi erikson wie meer problemen maakt dan dat hij oplost is een moeilijk mens
Sergio Conceicao Geplaatst: 8 september 2004 Geplaatst: 8 september 2004 ik denk het niet weet zelfs niet of je de erase mag gebruiken van de 7000 gebruik anders eens DreamUP DM500 je kan daar een flash erase doen hydra heb ik 2 dagen gebruikt veel vastlopers
erikson Geplaatst: 8 september 2004 Auteur Geplaatst: 8 september 2004 inderdaad, ik begrijp het niet goed op de 7000 loopt de hydra probleemloos en op de 500 niets dan problemen wie meer problemen maakt dan dat hij oplost is een moeilijk mens
Sergio Conceicao Geplaatst: 8 september 2004 Geplaatst: 8 september 2004 ik denk dat het niet lang meer zal duren voor dat er een nieuwe hydra uitkomt ik hoop het toch nu werk ik met de image van PLi® goeie image
Avalon Geplaatst: 8 september 2004 Geplaatst: 8 september 2004 Je kan toch met de DM500 tool hem erasen en er dan de orginele 1.06 inzetten.. Gewoon ff proberen.. Mazlzlz Avalon
erikson Geplaatst: 9 september 2004 Auteur Geplaatst: 9 september 2004 dan maar beter wachten op niewe hydra of een woord uitleg bedankt alvast erikson wie meer problemen maakt dan dat hij oplost is een moeilijk mens
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen