alx Geplaatst: 9 september 2004 Geplaatst: 9 september 2004 Het is mij duidelijk dat dit soort meldingen nogal voorkomen. Ook ik heb daar last van gehad en weer gebeurt het me. Ik zou graag willen weten of dat een eigenaardigheid van de X-Cam is en onder welke omstandigheden deze foutmelding gegeven wordt. Vervelend is n.l. dat ook upgraden niet meer mogelijk lijkt. Je kunt er insteken wat je wilt maar er wordt niet meer naar gekeken! Waaraan te denken: welke software is gebruikt, in welke ontvanger zit de X-Cam, wordt die ontvanger warm, worden er nog andere cams in die ontvanger gebruikt, etc. etc.? Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
Joop M Geplaatst: 9 september 2004 Geplaatst: 9 september 2004 Als hij het voordien gedaan heeft,zal je in je menu/settings de Emu op off moeten zetten. Grz Joop Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
maxloader Geplaatst: 9 september 2004 Geplaatst: 9 september 2004 Als je de ontvanger uit zet dan pas de kaart er in,dan reciever weer aan dan werkt hij waarschijnlijk wel.(en de emu op of). Max Live life to the Max(loader)
alx Geplaatst: 9 september 2004 Auteur Geplaatst: 9 september 2004 JoopM en Maxloader: ik heb geen emu in mijn settings staan. Maar wel FRC. Die heb ik op off gezet, heb de ontvanger geheel zonder spanning gezet. Daarna weer aan. Jawel , het werkte weer. Bedankt mannen. Maar wat betekent FRC nu weer? Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen