Gast Geplaatst: 9 september 2004 Geplaatst: 9 september 2004 hallo allen hoe kan ik via mijn dreambox,tv kijken zodat ik ook op mijn pc het kan zien. ik heb alles al geprobeerd,ik hoorde iets van dreamtv maar dat werkt ook niet.wat doe ik fout,ik ben misschien blond maar ik kom er niet uit. groetjes een beginner
Gast Geplaatst: 9 september 2004 Geplaatst: 9 september 2004 Hallo 112, Dat is op zich niet zo moeilijk, als je maar een netwerkverbinding tussen je pc en dreambox hebt. Voor een soepele weergave kun je beter geen wireless verbinding gebruiken. Je kunt de gehele procedure hier eens nalezen: Deze site heef heel veel goede informatie waar jij zeker wat aan zult hebben, veel plezier. Sjerom FAQ: Hoe kan ik de tv-stream live bekijken met Tuxvision op mijn PC?
Ome Merde Geplaatst: 9 september 2004 Geplaatst: 9 september 2004 en gebruik aub de zoekfunctie ook even. eventueel te verwachten problemen worden hier ook beschreven. ps. kies in het vervolg ook even een duidelijk onderwerp. alleen dreamtv is geen onderwerp! closed, merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten