Gast Geplaatst: 9 september 2004 Geplaatst: 9 september 2004 hallo, is mogelijk om een skystar2 kaart te gebruiken met een xcard.zo ja weet iemand welk progje ik daarvoor moet gebruiken?? groetjes scooby555
Gast Geplaatst: 9 september 2004 Geplaatst: 9 september 2004 Ik heb sinds kort ook een x-kaart aangeschaft en heb via een site http://free.pages.at/flo37/html/xact-ss2_xcard.html wat info gevonden. Helaas is het mij nog niet echt gelukt, ik krijg het niet voor elkaar met graphedt, Het is mij wel gelukt om een uitzending die ik heb opgenomen via de x-card af te spelen, maar "live" via de x-card kijken nog niet. ben dus ook zeer benieuwd of het wel gaat . Hopelijk heb je iets aan de link
Gast Geplaatst: 10 september 2004 Geplaatst: 10 september 2004 ja dat is een goede link, ik ben een beetje aan het rommelen geweest en het werkt. hier is de file wat je in my theatre moet zetten onder graphs. dan open je my theatre en klik je met je rechtermuis knop op openen, dan ga je naar graphs en kies je grf. als het goed is werkt het nu op de tv, maar op de pc monitor heb ik het nog niet aan de gang. groetjes scooby555
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen