Gast Geplaatst: 10 september 2004 Geplaatst: 10 september 2004 Hoe kan ik alleen met behulp van een nieuwe .bin file via fun7 kaarten mijn matrix reloaded programmeren. wat heb ik daarvoor nodig. ik heb al geprobeerd de bin file naar .hex om te zetten, dat lukt prima. maar als ik hem daarna op een fun 7 programmeer, dan zegt de satalliet ontvanger bij upgraden firmware dat de kaart niet goed is.
Tonskidutch Geplaatst: 10 september 2004 Geplaatst: 10 september 2004 ja want er is geloof ik helemaal nog geen goede software om die fun6 en 7 foutloos te beschrijven.. fun7 kopen voor firmware update is de moneyPIT par exelance met normale proggers. dan liever iets meer uitgeven en een cas 1 kopen of een pci-card reader writer voor in de pc, gaat retesnel. cheers Our Darkness Anne Clark
Gast Geplaatst: 10 september 2004 Geplaatst: 10 september 2004 ging anders altijd prima tot en met versie 1.081 icm. fun7 kaarten, dus waarom zou dit met versie 1.10 niet kunnen?
Tonskidutch Geplaatst: 10 september 2004 Geplaatst: 10 september 2004 als echte fun7? geloof der niks van.. of hebben we plots een nieuwe software die wel met fun7 kan werken... (ik ga voor de zekerheid nog maar eens bij duwgati lezen) cheers Our Darkness Anne Clark
Gast Geplaatst: 10 september 2004 Geplaatst: 10 september 2004 fun7 laat zich prima beschrijven met infinity usb programmer. is er nog iemand die echt antwoord heeft, dit wordt nu een discussie over fun7 kaarten en dat was niet echt de bedoeling van mijn vraag...
PeHa Geplaatst: 11 september 2004 Geplaatst: 11 september 2004 Citaat: Hoe kan ik alleen met behulp van een nieuwe .bin file via fun7 kaarten mijn matrix reloaded programmeren. wat heb ik daarvoor nodig. ik heb al geprobeerd de bin file naar .hex om te zetten, dat lukt prima. maar als ik hem daarna op een fun 7 programmeer, dan zegt de satalliet ontvanger bij upgraden firmware dat de kaart niet goed is. Het lukt mij ook niet met fun 5 of 6 VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsci
Tonskidutch Geplaatst: 11 september 2004 Geplaatst: 11 september 2004 heb me iets beter geinformeerd.. dit is waar ik mee in de war was de seriele (die ik heb) en de software voor usb infinity is inderdaad een verschil. in ieder geval moet die kaart heel goed gewist worden.. en bij het branden zou de optie ignore ff gekozen moeten worden. (ignore=ignoreren) dus de kaart erasen de flahloader erop zetten de MR_1_2048.hex erop zetten branden en dan de receiver opstarten op een fta zender met de MR reeds geplaatst nu na opstarten de funkaart erin steken dan kun je in het MR menu update kiezen en de op scherm zichtbare waarschuwingen volgen. dan de receiver uit zich zelf laten herstarten en klaar. De bestanden moeten van een goede bron komen en juist bewerkt zijn voor de fun kaart (splitten kan problemen geven) Het kan zijn dat je een andere loaderfile (flash.hex) moet gebruiken dan de voorloper versies daar van 1.071 naar 1.08 een formaatwijziging plaats heeft gevonden. cheers Our Darkness Anne Clark
Gast Geplaatst: 11 september 2004 Geplaatst: 11 september 2004 dat klinkt een stuk helderder. blijkbaar heb ik dan niet de juiste bestanden. is er iemand die me aan de meest recente varianten kan helpen (met flash loader en fun bestanden in .hex formaat) of kan wijzen waar exact te vinden, zodat ik dit kan doen. bij de meeste updates zit namelijk alleen een .bin bestand en geen loader of .hex bestand geschikt voor fun6 of voor fun7. alvast bedankt.
Xander4 Geplaatst: 11 september 2004 Geplaatst: 11 september 2004 Hoi mensen, Ik heb ook een probleem. Heb mijn mm in mijn Xtreme naar mr laten proggen, dit is nu een mr1.10 Alleen moet ik nog steeds een funkaart gebruiken. In het cas-menu van de reciever staan wel netjes alle key's die ook op de kaart staan. Maar bij de TPS alleen beeld als ik de kaart eruit trek. We weet het antwoord. Groetjes Xander. VU Ultimo VTI. Triax 88 met vaste opstelling 13/19,2/23,5/28,2/28,5. Leer van gisteren, leef vandaag en droom van morgen!
Gast Geplaatst: 12 september 2004 Geplaatst: 12 september 2004 waarvoor post je je probleem hier? is toch geen antwoord op mijn vraag: maak daar volgende keer een apart item van! is er nog iemand die me aan een complete package van mr 1.10 voor fun6/7 geschikt kan helpen? eventueel antwoord via pm.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen