pinocchio Geplaatst: 10 september 2004 Geplaatst: 10 september 2004 Ik zit met een probleem. De Tv is ongeveer 10 a 11 jaar oud. We zijn een weekje weggeweest en ik had overal de stekkers eruit getrokken voor bliksem inslag. Goed we komen terug en ik weer overal de stekkers erin. De TV schoot op standby en is er niet meer vanaf te krijgen ook, hetzij door de afstandsbediening of de knop op de tv zelf. Uitgezet, gewacht en opnieuw aan allemaal geprobeerd. Een kennis gebeld en die heeft de kiele kiele solderingen nagesoldeerd zonder verdere resultaat. Na metingen zei hij dat net achter de lijn transformator 50 volt gegeven wordt waar deze 300 zou moeten zijn. Ik zit te denken aan een nieuwe module dan maar want wij zijn erg verknocht aan die tv. Maar zijn die tweedehands te krijgen en zo ja waar? John AZ box
hemertje Geplaatst: 11 september 2004 Geplaatst: 11 september 2004 probeer de tv eens aan te zetten zonder de coax erin... DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
pinocchio Geplaatst: 11 september 2004 Auteur Geplaatst: 11 september 2004 Heb ik allemaal geprobeerd, (tig keer) maar niets. AZ box
Steve Geplaatst: 12 september 2004 Geplaatst: 12 september 2004 29pt100htz is geen type vermeld even het complete nr of anders het chassis model nr,dan kan ik je misschien helpen.
pinocchio Geplaatst: 15 september 2004 Auteur Geplaatst: 15 september 2004 Bedankt voor de aangeboden hulp, bij nadere inspectie is gebleken dat de hals van de beeldbuis vlak rondom afgescheurd is. Waarschijnlijk door een omgeschoolde pijpfitter want de beugel om de hals is naar alle waarschijnlijkheid de boosdoener omdat hij zeer strak aangedraaid zat. Kortom we kijken of er ergens nog een beeldbuis ligt of anders naar het kerkhof. John AZ box
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen