Gast Geplaatst: 11 september 2004 Geplaatst: 11 september 2004 Ik heb een Topfield 4000 en een ID met resp. een X-cam en Magic Module samen met een basispakket van C+. Ik heb geen Nickelodeon op Astra (alleen geluid) en alleen via de SIRIUS heb ik beeld en geluid. Een vriend van mij met een Topfield 3000, heeft hetzelfde probleem. Na contact met C+ over dit probleem heb ik alleen een hogere telefoonrekening en geen informatie waar ik wat aan heb, wie weet raad.
Gast Geplaatst: 11 september 2004 Geplaatst: 11 september 2004 Heb ook een Topfield 4000, maar op Nickelodeon via Astra1 gewoon beeld en geluid. De bitrate van dit kanaal is wel erg laag, dus is niet echt plezierig om naar te kijken.
Gast Geplaatst: 21 oktober 2004 Geplaatst: 21 oktober 2004 Hoi, Ik heb alle kanalen gewist en "netwerk zoeken" uitgeschakeld en vervolgens opnieuw laten zoeken en voila, Nickelodeon gevonden met beeld en geluid, allen bedankt.
Gast Geplaatst: 21 oktober 2004 Geplaatst: 21 oktober 2004 mogen we en freq hor vert pid enz.. wil hier op de xtreme namelijk ook niet john
Gast Geplaatst: 24 oktober 2004 Geplaatst: 24 oktober 2004 Ik heb hem wel in mijn zenderlijst maar heb geen geluid of beeld krijg wel rechts bovin mediagurd te staan. Ik heb een xtreme hornet receiver met de org c+ kaart en het basispakket zou volgens mij wel moeten kunnen ontvangen. Zou ik de kanalenlijst moeten wissen en alles opnieuw moeten zoeken?? Frans
Theo50 Geplaatst: 25 oktober 2004 Geplaatst: 25 oktober 2004 Frequentie 11739 MHz,Symbol Rate 27500,V-PID 3081, A-PID 3082,P-PID 3081, Transponder 15 Nou moet je hem kunnen vinden. Succes Theo50
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen