Ga naar inhoud


[Nokia 9500] 9500-beeld bevriest op NL


RobinHood

Aanbevolen berichten

Om de paar seconden(soms 10) bevriest het beeld even van m'n 9500 met allsas 4.1, boris, etc

reeds andere cam geprobeerd, blijft zelfde.

Heb al veel oude postings doorgelezen, klacht nog niet tegengekomen.

Iemand bekent met dit probleem??

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Het kan zijn dat je signaal te sterk is. Oudere tuners gaan dan helemaal op tilt. Zet er een (liefst regelbare) verzwakker tussen en je zult zien dat het weer prima werkt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb gemerkt dat de MediaMaster 9500 in vergelijking met MedieMaster 9200 een veel sterker signaal nodig heeft ...

 

kan je eens in je menu kijken naar de sterkte van je signaal? bij mij waren Ned1-3 zwakkere signalen en RTL4 en RTL5 sterkere signalen ...

 

welk formaat van schotel heb je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

zijn de 9200 en 9500 qua tuner wezelijk anders dan, ik denk het niet... het heeft te maken met waarschijnlijk het oude en nieuwe type. hoe kun je dit zien.. groot tuner blik en klein tuner blik.

mVg

Link naar reactie
Delen op andere sites

je zou ook nog kunnen proberen je schotel een ietsie te verdraaien zodat je iets minder signaal binnen krijgt wil ook vaak helpen

 

het is maar een sugestie

 

BK GRTZ

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

@qwiq

inderdaad,bij mij was voor de hy-pass filter ook de ned1-3 en enkele andere weg.rtl4 en 5 deden het wel.het verschil in sterkte was erg groot.

zelfs het vergroten van de schotel van 60 naar 80cm hielp niet.nu met deze filter heb ik alle zenders.de filter is alleen wat moeilijker te vinden.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...