humblebee Geplaatst: 11 september 2004 Geplaatst: 11 september 2004 Wie kan mij iets vertellen over het bestandssysteem CDFS (Playstation 2)
Morgothzz Geplaatst: 11 september 2004 Geplaatst: 11 september 2004 Dat betekend CD-ROM File System (CDFS). Het is eigenlijk een vervanging voor Mscdex die werd gebruikt voor dos en windows systemen. Vaak worden playstation spellen gewoon gebrandt als Mode 2 CD-XA Cd's en kan je ze met emulator software gewoon afspelen op je PC. CDFS is een 32-bit programma dat werkt in protected mode. Het gebruikt dan de VCACHE driver om het CD-ROM disk cache aan te spreken, het resultaat is een veel mooier en soepeler beeld. Regards 'Life Is A Joke'
Gast Geplaatst: 12 september 2004 Geplaatst: 12 september 2004 Ik kan het CDFS bestand niet naar mijn harde schijf van de pc schrijven. de pc kan het niet lezen. Hoe kan dit?
Morgothzz Geplaatst: 13 september 2004 Geplaatst: 13 september 2004 Kan je pc de CDFS niet kopieeren of kan je hele disk niet gelezen worden? Regards 'Life Is A Joke'
Gast Geplaatst: 13 september 2004 Geplaatst: 13 september 2004 De pc herkent de file als een CDFS bestand, maar kan hem niet naar de harde schijf van de PC schrijven. Er staan op deze dvd meerdere file,s maar hier heeft de PC geen problemen mee. ( ander bestand ) alleen dit ene bestandje is in CDFS.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen