Ga naar inhoud

NFL seizoen gaat weer beginnen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nu zondag om 19.00 zal NFL weer beginnen de feed die je moet hebben wordt uitgezonden op 15 west 12573 V 6111 3/4 door CBS later op de avond door FOX.

Geplaatst:

Hoi,

Ik ben zelf ook een liefhebber van American football en heb me rot gezocht naar info.

Ik zelf heb een dreambox als ontvanger en gelukkig kan ik veel ontvangen door de juiste coderingen erin te zetten.

Op diverse posities kan je american football ontvangen.

zo is er inderdaad het kanaal canal+deporte2 en sportmania( spaans kanalen ).afgelopen zondag was om 7 uur redskins-tampay bay op deporte 2 en om 22:15 49ers-falcons.Ook de mondaynight game zenden ze uit alleen deze 2 kanalen zijn gecodeerd.

Op 15 gr oost ( telstar ) zit fox sports en op 19.2 graden zit premeire ( duitse kanalen , ook gecodeerd )Ik heb thuis een site waar je precies kan zien op welke satellietpositie american football laat zien.Stuur me anders voor meer info prive een mail.

Anders kan je ook live in sportbar kijken in amsterdam, daar zijn er 2 die ook om 7 uur en om 10 uur savonds uitzenden en vaak de mondaynight game, zie americanfootballpagina.nl en kijk bij sportbars rechtsonderaan.

ik hoop je even voldoende info gegeven te hebben.

Succes

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen