Ga naar inhoud


[Nokia 9500] nokia mm9500 geen of weinig signaal


Gast

Aanbevolen berichten

Wie o wie kan mij helpen, ik heb 2 mm9500, bij de een heb ik perfect signaal en bij de ander zeer wijnig signaal en regelmatig blokjes, ik weet, het ligt niet aan de lnb want de andere doet het perfect, waar kan het aan liggen, ik heb ook een nieuwe dvb2000 1.8.6 in geladen en ook de standart settings erop gejaagd en nee hoor nog geen verbetering ik ben radeloos . kan het zijn dat de tuner deel naar de knoppen is

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een simpele oplossing misschien is even de voedingsspanning op de f-connector van de slecht werkende ontvanger meten, moet minimaal 13 volt op staan en bij omschakelen van hor/vert naar 17 volt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

sjaak bedankt voor de snelle reactie, ik meet 13,6 en 18,6 onbelast, dus zonder lnb. ik heb ook de andere tuner deel vande werkende toestel erin geplaatst en die doet het wel. heb je nog meer raad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou de settings en de firmware van de goede ontvanger in dvbedit laden(je kan namelijk ook de global configuratie en settingslijst apart laden, let dus op!) en in de niet goed werkende laden, dan weet je zeker dat het niet aan de instellingen ligt, want er hoeft maar iets verkeerd te staan en geen beeld laugh.gif" border="0 , en kijk of je sterkte balk er is, en of deze ver genoeg uitslaat confused.gif" border="0<p>[ 03-02-2002: Bericht gewijzigd door: Sjaakk ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...