Ga naar inhoud


[Nokia] cinedoms en noonemanit


Gast

Aanbevolen berichten

de enige zenders waar mijn nokia problemen mee heeft te decoderen zijn de cinedoms.<p>ik werk met amon 2.1 en noonemanit 1.2 en heb diverse settings geprobeert, de cinedoms worden soms gedecodeerd niet altijd, hoe kan dit?<p>weet iemand een oplossing?<p>mvg

wesley confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


het komt niet door de settingslijsten maar door de key de PW op dat moment afvraagt.. het is een feit dat de afvraagroutine geintregreerd in de amon2.1 soft niet volmaakt is en daarom is de kans heel groot dat jij daar dus ook nu mee te maken hebt. er is hier al eerder wat over geschreven; http://www.sat4all.com/nl_ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic&f=17&t=000797 ... wil je het oplossen komt het er dus op neer dat je amon4.1 ofzo erin moet doen, ik durf bijna wel te wedden dat het dan over is.

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

sinds kort heb ik hetzelfde probleem met de cinedoms,enige tijd geleden werkte deze nog wel maar nu niet meer.kan dat door een key wissel veroorzaakt zijn of door deze cam-software(2.1)?

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Door het vervangen van de 2.1 naar 4.1 is het probleem 100% opgelost, dus daar kun je rustig een wedje op zetten RadXNL. Zoals boven beschreven zit 't 'm in de key-afvraag routine. Werkt prima in de 4.1.<p>[ 04-02-2002: Bericht gewijzigd door: Diavolo ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

heb voor de test een 4.6 se eeprom erin gezet en inderdaad,hier is het probleem opgelost.dus nieuwe eeprom met amon4.1 bestellen.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hetzelfde probleem met mijn nokia 9500 met amon chip.

Laat mij a.u.b. iets weten als het bij U werkt met die andere amon chip.

Bij mij zit die chip opnieuw vastgesoldeerd, wat achteraf bekeken niet zo verstandig is geweest.<p>groetjes van Joho

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...