Ga naar inhoud


[Nokia 9500] paar vragen mm9500


Gast

Aanbevolen berichten

een maat van mij heeft een mm9500 staan, maar krijgt geen beeld op de PW PPV CineDom/BlueMovie kanalen.

In de 9500 zit v2.000.0 B6 en de cam is omgebouwd en geeft via menu aan dvd 2000, allsas 4 irdeto.<p>aangezien ik totaal geen ervaring heb met de 9500 heb ik de volgende vragen : kan ik dit probleem oplossen door er noonemanit 1.2 in te zetten ?

Of moet er een andere chip in de cam?

en hoe zit het met de huidige kanalenlijst, blijft die er gewoon instaan als ik er noonemanit inzet of moet/kan ik die van te voren uitlezen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


daar zou ik niet mee beginnen ik denk dat het verloren werk is,

van de zenderlijst ga ik niks zeggen mar ik zou hem toch eerst ff readen en opslaan voor de zekerheid,<p>Cya

Link naar reactie
Delen op andere sites

@onra,<p>Setting-lijst blijft gewoon staan als NoOneManIt erin geschoten wordt... waarschijnlijk moet je nadien de Nokia resetten d.m.v. opstarten met de drie knopjes ingedrukt houden.. hierdoor zullen een aantal andere settings ook worden gereset, zoals: baudrate... Oh ja, via een 0-modemkabel kan je altijd eerst de channel-settings uitlezen en anders kan je ze wel ergens downloaden.<p>De beta-6 versie in combinatie met een AllSas-CAM zou geschikt moeten zijn voor het ontvangen van zowel PW als Cinedome mits er een up-to-date funkaart inzit... volgens mij zit 'm daar de kneep... <p>Overigens wordt het niet-ontvangen van de genoemde zenders niet verbeterd door NoOneManIt, ikzelf gebruik nu ook NoOneManIt maar de Sandra-versie werkte ook perfect... Successsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb al diverse files van de pool & duck geprobeerd, zelfs met voyager krijg ik geen beeld, daarom had ik het idee dat de cam niet wou doorlopen naar de volgende combinatie, en het dus geen file probleem is.

correct me if im wrong.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen de amon versie vanaf 4.1,laat de cinedoms zien.

Op diversen boards te lezen..

jammer voor de amon 2.0 t/m 2.3

Moet ik weer die cam laten ombouwen.\<p>groetjes buddy<p>

mad.gif" border="0mad.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik de 4.4pace in de 9500. Deze doet het wel op voormeldde kanalen. 4.4pace is hetzelfde als allsas4.1 alleen de CAM info is anders, hij meldt zich als 1.13d ird*to en dat vindt bijvoorbeeld een pace wel zo fijn.<p>Waarom spreek je over opnieuw ombouwen? Je hebt vrijwel zeker een voetje in de CAM zitten. Prommetje eruit wippen, nieuwe erin en klaar ben je. Er zijn op diverse plaatsen voorgeprogde chips te koop. meen dat de gangbare prijs iets van 15 euro is.<p>SUC6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen bij m-sat laten doen..voor 150,- amon 2.0 zonder voetje helaas..

ieder z'n vak ik durf het niet,mischien iemand bij mij in de buurt die het wil doen..

uiteraard tegen vergoeding...<p>groetjes buddy tongue.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je allsas 4 hebt heb je autom. 4.1

want allsas 4.0 werkte niet op seca de zenders

bevroren na 10 sec. deze versie is toe

verbeterd en heet 4.0cor of 4.1.

probeer eens een good old goldc. op irdento

en kijk of ze dan wel reageren

heb je al geprobeert de cam te reseten?

suc6 wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...