Ga naar inhoud


[Nokia] DBOX-Bootloader B2.02pBD+Betanova 1.0 - Geen Serieele toegang...!


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo..<p>Ik ben in het bezit van een DBox Sat met de Bootloader B2.02pBD+Betanova 1.0. Ik heb de software Transbox Edition aangeschaft en wil de DBox gaan programmeren.. Ik krijg geen verbinding over de serieele poort.. (Foutmelding Error 5B) Ik ben op de site van Mario Bohn (de programmeur geweest) en daar staat dat nou net deze versie geen verbinding kan maken.. Wie heeft er ervaring en of raad...??? Ik wil graag DVB2000 inspelen.. (maar daar heb ik toch een serieele verbinding voor nodig?)<p>

Bvg

Sosy

shocked.gif" border="0mad.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik denk dat het toch aan de bootloader ligt.

Ik ben zelf ook net bezig geweest met het ombouwen van mijn MM9500 en kwam het zelfde probleem tegen.

Ik heb eerst met een BDM interface een andere bootloader geladen (versie B2.00Uns) sindsdien is de seriele poort geactiveerd.

Nu kan ik met SerialDownload andere firmware en uploaden.En de settinglijsten doe ik met DVBEdit.

Ik hoop dat ik je iets geholpen heb.

Groet<p>Jaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die BDM interface heb ik ooit eens besteld in Duitsland, maar ik weet niet meer op welke site.

Je kan eens op de site van Ome Merde kijken, daar krijg je veel uitleg.<p>Groet Jaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...