Gast Geplaatst: 12 september 2004 Geplaatst: 12 september 2004 gisteren via progdvb 4.26.xx broadcasting in de lucht gekregen i.c.m. een pinnacle PC TV SAT ci kaart die als Twinhan wordt aangestuurd. zowel het beeld op de pc = 2,4 ghz P4 pc, als op de client = amd P4 equivalent notebook, komt het beeld zeer schokkerig op de progdvb client. op de client is het net of je een dynamisch mosaïc beeld aan het bekijken bent. op de PC die als server dienst doet zie je regelmatig korte freezes wanneer broadcasting aanstaat. antivirus en overige residente geheugenprogramma's op beide omgevingen uitgezet, geen verbetering gezien. ik gebruik een draadloos 11 mb netwerk met 128bits wep key encryptie. kan de 128bits encryptie dit veroorzaken of is de snelheid van het draadloze netwerk de bottelnek en is minimaal 100Mb nodig? wie weet raad? zonder broadcasting werkt ProgDVB overigens zonder schokkerige beelden met mijn pinnacle kaart.
Gast Geplaatst: 12 september 2004 Geplaatst: 12 september 2004 Ik heb hier 54Mbit wifi, en zelfs dit is te langzaam voor broadcasting via progdvb. Via mijn 'vaste netwerk' van 100Mbit werkt het wel goed. Typisch geval van jammer dus (helaas)
Gast Geplaatst: 12 september 2004 Geplaatst: 12 september 2004 dacht ik al. ik heb het wel een stuk beter gekregen door als client 4.07 versie te gebruiken i.p.v. de 4.26 versie en daarna alle folders met modules, plugins, channels naar deze client toe te kopiëren. blijft hikken, maar de mosaïc schermen zijn weg. enige wat me niet lukt is van de client de zender te switchen, dit lijkt alleen op de host kant te kunnen. bedankt voor je reactie.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen