Gast Geplaatst: 12 september 2004 Geplaatst: 12 september 2004 Ik ben van plan een mutiboot op mijn dreambox te zetten via hdd. Ik weet wel hoe het een en ander werkt, maar de vraag gaat over het volgende. Als je een multiboot maakt, moeten de image’s dan allemaal dezelfde versie zijn of mag het afwijken? Ik zal een voorbeeld geven van wat ik bedoel. Stel ik plaats de originele image 1.08 als basis en daarna de andere image’s op hdd, bijvoorbeeld rudream 1.7.4, Ronald 1.7.3. Als je niet willekeurig een image kan gebruiken welke image’s passen dan bij elkaar als multiboot (wil wel de originele 1.08 als basis)
Ðeninux Geplaatst: 12 september 2004 Geplaatst: 12 september 2004 Volgens mij moet het lukken, maar waarom die oude versies ? DM-7020-Vu Duo- Dm 800 --Iphone4 Jailbreak
Gast Geplaatst: 12 september 2004 Geplaatst: 12 september 2004 kan jij mij advies geven welke image's bij elkaar passen als multiboot op hdd met als basis orginele 108. Ik over de PlI image van 1-9-2004 gelezen kan deze bij de multiboot?
Ðeninux Geplaatst: 12 september 2004 Geplaatst: 12 september 2004 Nee ik kan jou geen advies geven. Het enige wat ik wel weet is dat je alle 1.08.1 img's bij elkaar kan gebruiken. Ik zou zeggen probeer het gewoon en zet je bevindingen hier neer. DM-7020-Vu Duo- Dm 800 --Iphone4 Jailbreak
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen