Ga naar inhoud


[Nokia] DVB200free


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,<p>Gisteren leerde ik van het bestaan van DVB2000free, aangepaste software en een schema om de smartcard aan de seriele poort te hangen.<p>Nu mijn vraag: heeft iemand hier dit al eens uitgeprobeerd?<p>Groeten,<p>Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites


Deze info (en een zipfile met de benodigde software en een schema) heb ik van de MM9500 mailinglist.<p>Ik ga het proberen, maar ik heb geen flauw idee voor welke codering(en) het zou moeten werken, dus dat kan wel wat tijd gaan kosten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi peter het gaat perfect met het opspelen maar alleen met een dbox1 wat je nodig hebt is een interface een boot loader prg en een amon schip

je hoeft voor de schip niet het zelfde formaat te hebben wij hebben hier een orgineel model met ongeveer 1,5 op 1,5 cm eruit gesneden en dan de

platine met dunne koperlack draht verbonden aan een gprogrammeerde schip van 4 bij 1 cm,de soft ware ,bootloader heb ik hier als het niet lukt stuur een mail hier in dit forum de software allen in de dr.overflow page downloaden hier is ook een beschrijving, ps een eprom met echostar soft 4.1 kan ik wel voor je kopieren groetjes

erker2

Link naar reactie
Delen op andere sites

de dvb2000 soft werkt met alle koderingen b.v

stream seca viacess irdeto ingave van manuelle pid etc is alles mogelijk kijk maar op de dr.overflow page er is ook een beschrijving te vinden BELANGRIJK HET WERKT NIET MET EEN 9800 van nokia allen met een oude dbox1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...