Ga naar inhoud

Open reactie van sat4all naar Duckfiles/lorisdam

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Deze brief ontving ik vandaag en was gericht van Lorisdam aan Crazy Ivan:

========================================================

Ik ben nu wel naar beneden gehaald maar ik reageer er verders niet op ik blijf gewoon met de hobby bezig zoals jij ook al zegt.....<p>Maar je weet dat duckfiles op het moment de

populairste site van nederland is met de meeste

bezoekers...<p>NU komt het ik heb gisteren nog mensen geholpen op sat4all en heb jouw nog een mailtje gestuurd met de manipulatie EN WAT DOET TOXIC de link verwijderen en zeggen dat ie het niet doet en dan ook nog mijn wachtwoord weghalen (KINDERACHTIG) maar ik reageer er niet op ik haal nu dus de links weg niet voor jouw en

als ik opheldering krijg van JOUW of van TOXIC kan ik jouw link weer herstellen. Dit doe ik niet voor jouw daarom ook deze uileg ik denk dat toxic nu een beetje verkeerd bezig is (WAAROM)moet het nu zo (commercieel) godver wat een gezeur wie denk hij wel wie hij is (GOD) jammer dan, dat is ie niet duck heeft sa4all niet nodig maar andersom wel, nu betrek ik hier jouw ook bij in en mischien heeft dat er niks mee te maken

maar het is begonnen toen hij de boel ging verzieken met de manupilatie......GODVER WAT HEB IK NU WEER GEDAAN IK HEB HELEMAAL GEEN ZIN IN.....ik ga er ook verder niet op in links verwijder ik en zeg verders niks meer geen zin eeuwelange discussies en alleen maar om commercieelle doeleinden ze zoeken het maar

uit ik zal alleen maar vragen waarom aan TOXIC<p>PS doe gewoon normaal dat we dit ook normaal oplossen <p>groetjes lorisdam

=========================================================<p>Omdat sat4all hier meermaals in vernoemd wordt, heb ik deze e-mail in afschrift ontvangen, wat een correcte handeling is van Crazy Ivan.<p>Deze brief ontving ik zelf van Lorisdam:

==========================================================

@TOXIC<p>WAT is dit nu voor zielig gedrag sorry maar hier heb ik geen zin doe maar wat je niet laten kunt ik ga hier niet mee in ik zal de link van Crazy en sat4all ook verwijderen dan is discussie gesloten....<p>Wat heb ik nu weer verkeerd gedaan een beetje zielig om te zeggen dat de link dood is SPREEK de waarheid en waarom worden de vragen gelijk geclosed als het over duck gaat????kom ik een keer op het board ik maak geen reclame help nog andere mensen op de humax5400 forum en dan ga je voor (GOD) spelen en dan zeggen moet hij

hem maar bijwerken heb ik toevallig geprobeerd maar dat ging niet waren jullie al bezig??? maar hij werkte vanaf zaterdag avond alweer dus je moet een goede reden hebben ik kan natuurlijk ook zielig gaan doen dat je de boel manipuleerd om crazy naar boven te werken (ontken het maar niet)(COMMERCIEEL) en komt er nog bij dat je mijn wachtwoord verwijderd ZIELIG (zeg

eens wat heb ik jouw gedaan ik ben altijd nog steeds eerlijk en oprecht geweest of zie je duck als concurentie)<p>Ik hoop dat je eerlijk kunt zijn en mischien inzien dat jij ook wel eens verkeerd zit maar je moet het zelf weten duck loopt op eigen beentjes en heeft niemand nodig daar is hij te groot voor maar om als sites kinderachtig tegen elkaar te doen ga ik niet mee in ik zal sat4all ook niet naar onderhalen al was ik het wel van plan omdat ik hier heel erg boos over ben maar ik ben maar niet kinderachtig ik zal wachten tot vanavond dat ik een antwoord van je hebt is het niet

zo zal ik de link verwijderen GODVER al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaald hem wel

Wees eens verstandig denk nu eens waar je mee bezig bent wat heb ik jouw verkeerd gedaan ik heb altijd iedereen nog geholpen voor nop.<p>Ik hoop dat we nog met elkaar kunnen communiceren als sat hobbyisten en niet dat kat en muis spel krijgen heb ik geen zin in<p>groetjes lorisdam

==========================================================<p>Ik wil hier even luid en duidelijk op reageren.

Ik doe dat en-plubliek daarmee geen verkeerde indruk gewekt kan worden over sat4all.com, duckfiles of Satcity.nl<p>1. De link naar Duckfiles is van Sat4all verdwenen omdat hij voor de zoveelste keer niet meer werkte. Ik heb dergelijke links (links die vaak verdwijnen) in een eerder stadium nooit geplaatst omdat ik vind dat je mensen een stabiele link site moet bieden met links die werken. Ook zaterdag avond werkte hij NIET!

Lorisdam had zelf immers ook de link naar zijn site Duckfiles aan kunnen passen omdat onze nieuwe linksite daar nu eenmaal de mogelijkheid voor bied. (link update). IK heb 1 linkupdate gezien en die nieuwe link werkte ook niet!

Dit heeft dus NIETS met Duck te maken, maar gewoon met een broken link. Een broken link staat slordig en ik verwijder ze dus ALTIJD als ze niet binnen afzienbare tijd door de webmaster van betreffende site of een ander behulpzaam lid worden aangepast.

De link kun je overigens zelf zeer eenvoudig weer toevoegen (wel in een werkende versie graag) dus ik zie geen probleem.<p>2. Sat4all wil niets te maken hebben met de schijnbaar oplaaiende ruzie tussen Duckfiles en Viewer aan de ene zijde en Crazy Ivan aan de andere zijde. Voor mij is iedereen wat dat betreft gelijk en dus trek ik mij van die (deels kinderachtige) ruzies niets aan.<p>3. Wil ik wel even kwijt dat ik zeer grote twijfel heb bij de uitspraak: "De grootste site van Nederland"

Als je de grootste site van Nederland pretendeert te hebben, denk ik niet dat het gepast is op een dergelijke wijze op het verwijderen van een link te reageren. Een meer terughoudende opstelling was in mijn ogen beter geweest. Mogelijke problemen zijn er om samen op te lossen en met een dergelijke vijandige opstelling maak je niet echt aanzet tot een "vreedzame" oplossing.

Buiten dat wil ik nog even kwijt dat ik ook de grootste site van Nederland kan hebben als ik daar gratis kopietjes van de sleutels van persoonlijke kluisjes van klanten van de ABN-Amro bank ga uitdelen. (dat is een nadenkertje:-)) Veel verschil met jouw situatie is daar niet te vinden.<p>5. Ik wil duidelijk stellen dat Sat4all geen enkel probleem heeft met Duckfiles, Crazy Ivan's Satcity.nl en in principe zelfs niet met de Unofficial Humax Support site. Dat wij het handelen van een enkel persoon misschien niet zo heel erg kunnen waarderen mag aan de website op zich tenslotte niets af doen.<p>6. Jouw account gewist? Daar geloof ik niets van. Ik had geen enkele reden om jou (lorisdam) te verwijderen en dat heb ik dus ook pertinent niet gedaan! Ik weet niet hoe je op dat idee komt.<p>Ik hoop dat hiermee jouw grieven over zijn en dat we op een normale rustige mannier met elkaar verder kunnen praten.<p>Groetuh,<p>Toxic[Q]<p>P.s. Zeg nooit meer dat je sat4all of welke andere site niet nodig hebt. We hebben elkaar allemaal nodig, want als we elkaar niet hadden, zouden we nu arme domme sloebers zijn met null ahnung van satelliet-ontvangst wink.gif" border="0<p>[ 14-01-2002: Bericht gewijzigd door: Toxic[Q] ]</p>

Geplaatst:

Jongens toch.<p>Ik post maar zelden maar lees al heel lang vele internetpaginas. En steeds weer zie je na enkele maanden een soort zelfde discussie oplaaien. Wat maakt het een bezoeker van een site nu uit of hij bij het meest bekeken, minst bekeken, slechts gemaakte of best gemaakte pagina terecht is gekomen. Niks toch zolang hij maar vindt wat hij moet vinden en zich thuis voelt. Ik weet de oplossing wel hoor. Verwijder nu eens op alle paginas die advertentiebanners en ga als vrienden met elkaar om. Dit verdomde banners die misschien wel nodig zijn hoor hebben een keerzijde en dat merk je nu om de paar maanden. Overigens vind ik de aantijging tegen ducksite wel erg ver gaan want door die banksleutels zijn alle paginas in het begin populair geworden,sat4all niet uitgezonderd. Please nu weer verder met wat iedereen het beste kan doen en dat is elkaar helpen en niet elkaar moeilijk maken

Geplaatst:

Ik denk dat Tox bedoelt dat wanneer je een site hebt met iets wat niet mag altijd populair is. Voorbeeldje : de site waar een tijdje geleden een proggie opstond om met een tv kaart naar C+ op de kabel te kunnen kijken!<p>Het bezoekers aantal was enorm (vooral door de media!)<p>Duck dankt zijn bezoekersaantallen vooral aan de kant en klare files (waar veel mensen duck heel dankbaar voor zijn!)<p>Maar verders geen verkeerd woord over Duck hoor. Zoals Tox ook al zei, we kunnen niet zonder mekaar.

Geplaatst:

Dat bedoelde ik inderdaad alleen op die mannier en niet anders!

Wie bezoekt de Duck nu niet? Ik zelf hang er ook met veel plezier regelmatig rond.

Het gaat mij alleen om de mannier waarop. Ik was me van geen kwaad bewust maar word toch onvrijwillig in een ruzie tussen derden meegetrokken. Dat was niet nodig. <p>Zal ik dan maar een gironummer bekendmaken voor de schenkingen van onze bezoekers die dan de kosten van deze site moeten gaan dekken? Als we zo van die banners af kunnen komen graag!

Ik denk dat LeeO dan helemaal vooraan staat om de eerste 25 Euro over te maken, of niet? smile.gif" border="0

Helaas werkt het zo niet en zijn de banners op deze site die pas verschijnen na het laden van de board software, een "noodzakelijk kwaad". Je hebt er dus praktisch geen last van en ze zorgen ervoor dat jullie iedere dag weer gratis van deze en vele andere sites gebruik kunnen maken.

Het is op bijna geen enkele site anders. Duck verdwijnt vaak omdat hij op de zogenaamde gratis hosts zit en van een gratis network54 board gebruik maakt en wij hebben een professioneel pakket software en hosting dat nu eenmaal ergens van betaald moet worden. Ook op sites als de duck wordt reclame gemaakt. Dat heb je nodig om je hoofd boven water te houden en jezelf een beetje uit de kosten te halen. Pas als je 2750,-- Euro gaat vragen voor 3 maanden banners (zoals op veel qua bezoekers aantallen met sat4all.com vergelijkbare sites) ga je een dergelijke site commercieel uitbuiten en ik durf te garanderen dat dat nog op geen enkele satelliet website in Nederland het geval is. Het gaat hier om kleine bedragen die ervoor zorgen dat jullie hier ongehinderd rond kunnen snuffelen wink.gif" border="0 <p>Groetuh,<p>Toxic[Q]

Geplaatst:

Ik zou zo de eerste 25 Euro naar je storten. Eigenlijk nog liever dat dan die banners en de keerzijde ervan. Natuurlijk heb je gelijk dat het een must is het te moeten doen maar je moet ook toegeven dat met de invoering van al die banners de concurrentie tussen de paginas onderling zeer groot is geworden. Vroeger gind het volgens mij meer om het onderwerp satellietontvangst waarover gepraat en gedacht werd. Nu zie je steeds meer dat het om bezoekersaantallen gaat. Maakt mij niet uit wat je ermee verdient of beter gezegd hoeveel kosten er mee gedekt worden maar de invoering van de banners is volgens mij noodzakelijk geweest voor sommigen maar aan de andere kant ook de oorzaak dat het allemaal nu wat zakelijker wordt aangepakt. En voor de goede orde niet alleen hier hoor. Zo heeft elke pagina wel een ontvanger welke het geadopteerd heeft en ga je soms denken of wat er allemaal over de ontvanger geschreven wordt allemaal wel met een eerlijke pen wordt geschreven en niet met de pen van een adverteerder. Hier is dat bijvoorbeeld de Topfield. Daar weer de Humax en ergens anders weer de Echostar. Ik zou bijvoorbeeld wel een Topfield willen aanschaffen en ga dit ook doen maar als ik dan lees over deze ontvanger hier en zie dat een test van een hobbyblad wordt aangevallen omdat er schijnbaar een verkeerde naam bijstaat van leverancier denk ik. Gaat het nu om de ontvanger op zich wat er zo goed is er aan of gaat het nu over wie de juiste leverancier is. Ik denk dat dat toch de keerzijde is van de banners. Kan dat ook verkeerd hebben hoor.

Geplaatst:

Ik denk dat je dat inderdaad in het geval van sat4all bij het verkeerde eind hebt.

Ik trek geen enkele sponsor voor. Een goed voorbeeld daarvan was hier op het board een tijdje geleden te lezen toen ik het product van één van de eigen sponsoren direct aanviel omdat het product en de promotie daarvan niet klopte.

Sponsor of niet: Mensen dienen zo eerlijk en objectief mogelijk te worden voorgelicht. Zo gaat het ook met de topfield. Ik heb deze ontvanger als één van de eersten in Nederland gekocht en ben er helemaal weg van. Ik heb de ontvanger overigens in Duitsland gekocht bij een volledig onpartijdige (niet sat4all sponsorende) dealer wink.gif" border="0

Mij zul je dan ook alleen de Topfield horen prijzen omdat ik het een geweldige ontvanger vind en omdat iedereen dat mag weten:-))

Het is ook gewoon een goede ontvanger en er is op dit moment geen andere ontvanger met dezelfde mogelijkheden.

Wat betreft de opmerking van teebee ben ik het voor de verandering eens met jou eens. Die ging iets te ver en daarom heb het halve bericht verwijderd en teebee daarop aangesproken.

Dat neemt overigens niet weg dat het verhaal wel klopte maar dat terzijde. Het hoorde niet in het forum thuis.

Teebee is hier net als andere leden gewoon te gast en voor hem gelden dezelfde regels. Ik denk dat hij meer handelde uit afkeer tegen bepaalde artikelen in dat blad in het algemeen als verdedigend jegens topfield, want ik kan me herinneren dat ik eerdere opmerkingen van hem gelezen heb over andere producten die aldaar getest werden en waar hij geen enkele affiniteit mee had.

Mocht dit nog vragen bij je oproepen hoor ik het graag want discussies zijn er om gevoerd te worden (zolang niet te persoonlijk of onbeschoft) en onduidelijkheden zijn er om verduidelijkt te worden.<p>Groetuh,<p>Toxic[Q]

Geplaatst:

Wat heb je eraan om een discussie onbeschoft en persoonlijk te laten verlopen. Lijkt me dat niemand daarmee gebaat is toch. Ik vind het een hele eerlijke en open uitleg dus wat dat betreft okee. Vind wel dat sat4all ervoor moet waken dat dit niet te vaak gaat gebeuren want ik kan me zo voorstellen dat meer gebruikers van deze pagina zo denken. Soms kwam het als normale lezer die niet alles weet over de Topfield en het hoe en wat zeker over dat er wel heel erg in het voordeel van deze ontvanger werd gepraat. Nog veel succes met de pagina verder. En als ik weer wat te zeuren heb hoor je het wel weer.

Geplaatst:

als ik alles zo lees is er schijnbaar nog geen narigheid genoeg in de wereld

laten we ons aub alleen met de mooie hobby bezig

houden

groeten louis

Geplaatst:

@ toxic ... je uitleg is helder en duidelijk en ik vind dat je netjes reageert maar het is me niet duidelijk genoeg... waarom wordt er dan van uit alle hoeken geschopt tegen de grootste site op humax gebied... en misschien heb jij hier niet dirtect aan mee gewerkt maar als een discusie een beetje heet wordt sluit je hem al maar het gedoe met het hotmail adres ( jeweetwel wat ik bedoel ) is natuurlijk asociaal en nu wordt duck gepakt... vreemd je noemt allebei de sites in het meningsverschil met iwan.. je weet dus meer... ik vind je antwoorden een goede voedingsbodem om tot een redelijk gesprek te komen ( al vind ik het netjes een persoonlijk emailtje hier te plaatsen ) ... ik hoop dat je dit topic open houdt om misschien tot rust te komen in de sat wereld.... ( al is de belangrijkste persoon hier weggejaagd door bepaalde mensen )

maar goed we zien wel.......<p>trouwens broken links..... ik werk al tijden met de geocities link die werkt al heel lang dus.....<p>

gr skilder

Geplaatst:

Skilder, skilder?

Wat jij niet die persoon die op Duckfiles een dag of wat geleden sat4all en mij zonder enige reden met de vloer gelijk maakte? Ik ken jou niet en jij kent mij niet?!? Vreemde zaak.<p>Maar goed: Ik wil met jou best in discussie gaan maar één ding moet je meteen afleren!

De "belangrijkste" persoon bestaat niet.

We zijn allemaal even belangrijk want samen maken we deze hobby zo leuk. Waarom ik met de "belangrijkste" persoon niet door één deur meer kan wil ik je best via PM uitleggen. Dat gaat ook verder niemand wat aan.

Wat mij opvalt is dat deze discussie werkelijk nergens over gaat. Nu heeft lorisdam op duck deze posting kompleet overgenomen en plaatst alleen daar zijn reactie (die overigens ondanks mijn glasheldere uitleg en openheid toch zeer negatief is) terwijl hij hier gewoon onder minstens 2 accounts kan posten en kan reageren. Hij neemt zelfs niet de moeite om via e-mail te reageren. Ik denk dat hij het nu toch met me eens is:-)<p>Waar ging dit nou eigenlijk over?

------------------------------------------------

Het gaat slechts over een verwijderde niet werkende link die op ieder moment van de dag door een lid zelf terug gezet kan worden.

Was het dan echt zo belangrijk om bovenaan te staan? Deze week gooi ik die link site er af en staat er niemand meer bovenaan. Ik erger me sowieso dood aan die zogenaamde Top-list sites.

Als je de juiste tools op je PC hebt staan, sta je iedere dag op 1. Daar wordt toch echt alleen maar mee ge-cheat!

Waarom is het eigenlijk belangrijk om op 1 te staan en de meest illegale of minst commerciële of meest bezochte key site van Nederland te zijn?

Het gaat hier toch om de hobby?<p>Groetuh,<p>Toxic[Q]<p>p.s. deze discussie gaat binnen niet al te afzienbare tijd dicht want ik besteed er meer tijd aan als ik eigenlijk wilde.<p>[ 14-01-2002: Bericht gewijzigd door: Toxic[Q] ]</p>

Geplaatst:

met de balngrijkste persoon bedoel ik de belangrijkste persoon in deze discusie.... dus niet in sat land maar in dit gesprek... en ik zou het zeker op prijs stellen als je me via PM op de hoogte stelt over de probelemen.....<p>gr skilder<p>laat hem nog even open misschien niet verkeerd...

Geplaatst:

Je hebt het over de site op Humax gebied en daarna over een persoon die weggejaagd is. Aangezien lorisdam hier absoluut niet weggejaagd is en je het over een humax site hebt, neem ik aan dat je Viewer bedoeld. Daar had je het in het bericht waar je mij eerder zonder reden over aanviel op het duck forum namelijk ook al over.

Ik zie even geen reden om je nog een PM te sturen omdat ik inzake duckfiles/lorisdam hier alles al verteld heb, maar als je vragen hebt weet je vast wel waar het PM knopje hier zit wink.gif" border="0

Ik heb niet veel zin meer in discussie want het gaat werkelijk alleen maar over een link en dat is de discussie absoluut niet waard.

Als lorisdam denkt vanwege die dode link voldoende reden te hebben om de sat4all en crazy ivan link van Duckfiles te verwijderen en hier zo enorm veel stennis over te maken dan zij het zo.

Ik doe een kleine voorspelling en die stuur ik naar Duwgati. Dan mag duwgati over een paar maanden even bevestigen of mijn voorspelling juist was of niet.<p>Groetuh,<p>Toxic[Q]

Geplaatst:

en wat is de voorspelling... ?

je maakt iedereen nieuwsgierig......<p>skilder

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.