Gast Geplaatst: 12 september 2004 Geplaatst: 12 september 2004 Hallo, Ik voel mij een beetje in de war gebracht door verschillende threads in de diverse board. Ik ben van mening dat S-VHS een beter beeld geeft dan RGB. Mijn volgorde is - GVBS, goed - RGB, beter - S-VHS, het beste Is dit juist of is de volgorde anders? Mvg Gerard
Happy2000 Geplaatst: 12 september 2004 Geplaatst: 12 september 2004 - CVBS, goed - S-VHS, beter - RGB, het best Zo iets, rgb is beter dan s-vhs omdat de kleuren rood groen blauw apart verzonden worden over de kabel. VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image. Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E
Gast Geplaatst: 12 september 2004 Geplaatst: 12 september 2004 Wat is GVBS? RGB, evenals YUV, is technisch inderdaad beter dan S-video. Dat betekent dat je met RGB meestal het beste beeld krijgt.
t3wallson Geplaatst: 12 september 2004 Geplaatst: 12 september 2004 Hallo Gerard, De tv scart out van de Echostar geeft een RGB-signaal, dat is dus het beste wat je kunt krijgen. Denk met je video wel aan volledig en goed bedrade scart kabels, een zelfde probleem had ik voorheen. T3wallson
PeHa Geplaatst: 13 september 2004 Geplaatst: 13 september 2004 Citaat: Hallo Gerard, De tv scart out van de Echostar geeft een RGB-signaal, dat is dus het beste wat je kunt krijgen. Denk met je video wel aan volledig en goed bedrade scart kabels, een zelfde probleem had ik voorheen. T3wallson En koop niet de goedkope scartkabel. Daar komen ook veel problemen met slecht en/of dubbelbeeld vandaan. VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsci
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen