Ga naar inhoud


[Nokia 9500] nokia 9500 met dvb2000 met omgebouwde cam Amon


Gast

Aanbevolen berichten

Wanneer ik mijn nokia 9500 aan zet met de AB alles ok. Als ik nu naar een volgende zender wil werkt het gewoon niet. De ontvanger reageerd niet op de AN om van zender naar zender te zappen. Ook uitzetten via de AB werkt niet. Alleen het aanzetten gaat zoals gezegd wel.<p>Met de zelfde AB op de nokia van een kennis werkt het wel gewoon. Heeft wel geen omgebouwde can maar gewoon de oude DVB2000.<p>Met de knopjes op het frontpaneel kan er normaal gezapt worden.<p>Wie heeft dit ook al gehad of weet raad?<p>kan het helpen om de sogt ware in de ontvanger te overschrijven of heeft dat er niks mee te maken. <p>B.V.D MJ

Link naar reactie
Delen op andere sites


Waarschijnlijk heb je per ongeluk de box id setting veranderd. Waarschijnlijk op te lossen door receiver te resetten door aan te zetten met de 3 knoppen op front ingedrukt.

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo<p>Dat kan je in het power on menu aan of uit

zetten ik dacht mode 2 als het niet lukt

laat het even weten dan kijk ik even <p>Groetjes Sjefke..<p>PS wel even softvers melden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat kun je met die BOX id doen ?

Ik zat daar laatst ook mee te klooien

Ik had hem op een andere ID ingesteld

en toen werkte mijn Zapper ook niet meer <p>Volgens mij kun je dan verschillinde Zappers gebruiken , als je er bv 2 DBOXEN op elkaar hebt staan ?

Wie weet hier meer van ?<p>Ik had het als volgt opgelost , STECKER RAUS<p>Want sommige instellingen worden pas opgeslagen als je de ontvanger uitschakeld , hij viel op deze manier dus weer terug in de laatste ingestelde stand

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...