Gast Geplaatst: 13 september 2004 Geplaatst: 13 september 2004 hallo is er een manier te vinden om de ondertiteling sychroon te laten lopen als de film al gestart is heb al diverse malen geprobeerd maar krijg het niet goed is hier een slimigheidje voor overigens heb deze box nog maar een aantal weken en er is veel te lezen en leren bvd edemon [color:"#666666"]kies in het vervolg aub een duidelijk onderwerp. alleen ondertiteling is geen onderwerp! ik heb het nu even aangepast voor je. [/color]
Gast Geplaatst: 13 september 2004 Geplaatst: 13 september 2004 mischien is het een domme vraag van mij maar kan iemand mij hier mee helpen
Gast Geplaatst: 13 september 2004 Geplaatst: 13 september 2004 ervanuitgaande dat je drtic gebruikt, (tis anders alleen maar gokken omdat je wel erg weinig info geeft); ik heb ooit de moeite genomen om de documentatie te vertalen... is dat wat? drtic nederlands Mogelijk heb je de FPS waarde verkeerd ingesteld. groet, tony
Gast Geplaatst: 13 september 2004 Geplaatst: 13 september 2004 SORRY VOOR DE SLECHTE INFORMATIE maa ik heb de hydra final versie er op staan en via plugins dr dic gedownload ik heb onder de dir var de map tit aangemaakt en als ik dr dic opstart krijg ik ook de vertaalversie te zien en kan deze ook kiezen maar ik krijg het niet voor elkar om het sychroon te laten lopen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen