Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

Voor het branden van een orginele DVD gebruik ik DVD-Shrink. Nu heb ik de orginele Lion King DVD en nu kan ik deze niet branden, andere tekenfilms zijn geen probleem alleen deze, heeft iemand misschien enig idee waar dit aan kan liggen?

Groeten Peter

Geplaatst:

Tot op heden is het mogelijk om van ELKE originele DVD een backup te maken met DVDShrink voor eigen gebruik, zodat de originele niet beschadigt raakt. Denk hierbij eens aan kleine kinderen die met de dvd's gaan spelen.

Heb je wellicht meer info over wat er fout gaat ?

Is de onderkant van de dvd helemaal schoon en krasvrij ?

Suc6

VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90

Geplaatst:

De DVD zat nog in het plastic.

Het gaat goed totdat ik BACKUP aanklik, dan begint hij zoals gewoon met 1,2,3,4,5% enz. encoding, maar het kleine beelschermpje blijft zwart ook als ik enable video preview aangevinkt heb.

Wel kan ik links onder voordat je de backup aanklikt nog gewoon de film bekijken.

Misschien dat je hier iets meer mee kunt.

Ik heb al vele films op deze manier gebrand, maar dit is de eerste tekenfilm waarbij het niet lukt!!!!!!!!!!!

B.v.d. Peter

Geplaatst:

gewoon smartripper pakken daar lukt alles mee geen problemen met shrink heb ik dat ook vaker dat het niet wil zoek via een zoekmachine en tik smartripper in de 1.41 versie dat is de goede succes ermee

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen