Gast Geplaatst: 14 september 2004 Geplaatst: 14 september 2004 beste mensen, Ik ben bezig voor het eerst een philips te patchen maar loop meteen tegen een uitdaging aan. Natuurlijk hebik eerst de handleiding gelezen bij M*Z Volgens die handleiding zou het een koud kunstje moeten zijn om via een serial verbinding en FlashCvt V2.0 je philips te patchen. Nu krijg ik de volgende melding telkens opnieuw COM 1: Poort Open Naar -SE- mode Snelheid veranderen naar 115200 Verbindig OK op 115200 Receiver Firmware : No ID Found ! Wis blok op $7FFE0000 Controle fout op $7FFECB8C Controle fout op $7FFECCE0 Klaar, 2097152 bytes geschreven. (121 min,52 sec) Wis blok op $7FFE0000 Controle fout op $7FFECB8C Controle fout op $7FFECCE0 Klaar, 2097152 bytes geschreven. (481 min,52 sec) De reciever staat nog in service mode! Wie kan mij helpen? Grtz. Solair
Gast Geplaatst: 14 september 2004 Geplaatst: 14 september 2004 hoi als die klaar,schrijf eeprom is en klik je op ontkoppelen, dan moet je als het goed is de 4 streepjes weer in beeld krijgen. gr. rene
Gast Geplaatst: 14 september 2004 Geplaatst: 14 september 2004 dus de melding dat hij bovenstaande adressen niet heeft kunnen verifieren is geen probleem? Grtz. Solair Ps. sorry mensen Philips is met een P en niet met een F
Gast Geplaatst: 14 september 2004 Geplaatst: 14 september 2004 Ik had met de nieuwste Euromuis dezelfde meldingen. Uiteindelijk leek alles gewoon te werken, al had ik ook wat moeite om een kanalenlijst te laden. Daarna heb ik nog een Lex-versie inclusief kanalenlijst geladen en die deed het probleemloos. Blijkbaar zit er in de binary van Euromuis iets dat de philips niet begrijpt.
Gast Geplaatst: 14 september 2004 Geplaatst: 14 september 2004 inderdaad deze melding kun je gewoon negeren. gr. rene
Gast Geplaatst: 14 september 2004 Geplaatst: 14 september 2004 Mensen, Met wat hulp van jullie heb ik weer iemand blij gemaakt! En ik ben weer een ervaring rijker. Foutmelding zoals bovenstaand besproken genegeerd Kanalen lijst + emu via Mes in reciever gezet. en werken als een trein....... Thnks Solair
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen