Ga naar inhoud

? pc +analoog modem +dialer soft help

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo Allemaal.

Mijn vader een 65+ wil graag kennis maken met internet.

Sinds kort heeft hij een pc'tje en is op het moment nieuwsgierig wat er op het internet te doen is .

Een gratis provider met analoog modem is dan voor mij de eerste gedachte.......later evt. kabel

Nu het probleem, "DIALERS" die rot stukjes software kan ik missen als kiespijn .

Ik heb op het net gezocht of er iets tegen te doen is , heel veel anti dialer software gevonden,.

Dit vindt ik niet afdoende genoeg en zoek een andere oplossing.

Is er iets waarbij ik het modem maar een bepaald nr. kan laten draaien en meer niet (bv. internet provider) , of kan ik het aantal ( analoge) inbelverbindingen beperken tot 1 .??

alle tips zijn van harte welkom.

Winxp-Pro AVG-Antivirus-Kerio-firewall-Ad-Aware-antispy

bert,,

Geplaatst:

Hoi ,BIG JOHN,,

Dit is wat ik zocht precies goed voor mijn doel , het weren van inbelverbindingen .

Nu kan ik met een veiliger gevoel een modempje inbouwen en een gratis internet aanbieder kiezen zonder mijn vader op te schepen met een hoge telefoon rekening.

Ik zal zijn pc regelmatig controleren en hoop dat hij snel naar kabel overgaat...

bert,,

Geplaatst:

Hoi, las dat je ook nog een inbelnr. zonder provider zocht, ff naar de site van kpn gaan kun je daarna inloggen zonder provider, scheeld ook nog iets in de tikken ....

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen