Ga naar inhoud


[Nokia 9500] Help nokia9500


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo ik heb nu een nokia9500 gekocht die is omgebouwd de allcam, dubbele lnb ,ik heb een fun kaard met de nieuwste files alleen, wat moet ik nu doen welke software in de ontvanger zetten en met welke software doe je dit, tevens hoe zet ik er een setting lijst in, moet ik ook nog rekening houden met instellingen van de ontvanger o.a. disque 1 of 2 of andere instellingen. ik ben een volkomen leek op het gebied van de nokia, Alstublieft geef mij een goede reactie want ik kan er nu niks mee

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo Martin,<p>Ik draai in de Dbox de DVB2000 Beta 6.0 van Overgflow. Die vind je inderdaad op de link door Erker beschreven. <p>Ik heb met een BDM Module de B210uns als bootloader ingespeeld en daarna de software van Overflow erop gezet. Als files voor de fun gebruik ik die van Satkoos, en laad de settings er meteen bij. Het proggen van de settingslijst kun je nadat je DVB2000 op je 9500 hebt staan via een Nulmodem/RS232 (serieel) kabel inspelen. Heel easy..<p>Ik werk ook met Transbox Edition, maar dat terzijde.. Je hebt of het een of het ander nodig, en het beste is gewoon een BDM Module..<p>Stuur me een email voor de links voor een BDM, hoe aan te sluiten etc. etc.<p>Mvg

Sosy<p> qenq@freenet.de

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...