mr|repel Geplaatst: 15 september 2004 Geplaatst: 15 september 2004 He ho , no spybot te hebben gedraaid voor de gebruikelijke spyware van de pc te gooien start mn internet explorer niet meer op in volledig venster. Het enigste wat ik zie is een balkje wat de helft van de tijd niet ingekleurd is. Wie weet hoe ik hem weer met full screen laat opstarten ? Greetz Mr|Repel There are 10 kinds of people in the world Those who understand binairy and those who don't
knol Geplaatst: 15 september 2004 Geplaatst: 15 september 2004 van de week het zelfde gehad.norton had de startpagina veranderd in www.startpagina.nl er kwam de hele tijd een niet komplete startpagina te voorschijn.na uren geklooid te hebben kwam ik er achter wat het was.het moet niet zijn www.startpagina.nl maar http://www.startpagina.nl/index.htm dus dat was zomaar veranderd.mischien heb jij dit ook .probeer maar eens.groetjes en succes. Dreambox 7000s draaibaar
Ome Merde Geplaatst: 15 september 2004 Geplaatst: 15 september 2004 naar full-screen toe "slepen", afsluiten en zie daar ..... merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen