Ga naar inhoud

Ontvanger met 4.2.2

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb al een tijdje deze tuner staan gekocht nadat in de feedhunters groep deze tuner als 422 tuner gespot was.

Maar kan wel huilen dat ik er ooit aan begonnen ben

Ja, hij gooit 422 open maar je moet niet vragen hoe, scannen is een ramp.

De frequentie moet handmatig in de Quali gezet worden en als je dan geluk hebt krijg je beeld, meestal loopt hij vast en moet je rebooten.

Mij advies is wacht even op de volgende lichting hdtv tuners die komen gaan en blijf met je handen van deze ramp bak af.

Geplaatst:

Kijk das pas klare taal.

We wachten af maar hij ontvangt wel 4.2.2. en daar is het helemaal om begonnen hihihi

Hopen dat de volgende lichting snel komt

Geplaatst:

Ja, het klopt. Hij ontvangt 4:2:2, maar er is een reden waarom je niet snel iets leest hierover op het net.

Ebu heeft gesteld dat wanneer er een consumenten reciever op de markt zou komen die deze norm ondersteund alle 4:2:2 feeds gecodeerd gaan worden.

Feedhunters gaan met dit soort info dan ook discreet om.

Zou zeggen meld je eens aan bij zo`n groep om op de hoogte te blijven van de laatste feedhunt info.

Geplaatst:

Snuffer je account is verwijderd vanwege de drang toch reclame te blijven maken. Eerst via aanmelding met als weergegeven naam een shopnaam, nu via de link naar die shop in je profiel. Stop daarmee, anders gaan we IP's bannen.

Tox.

Geplaatst:

Bij mij ontvangt ie ook 4.2.2.

Dat is in ieder geval wat.

Van euro1080 wordt je echt niet blij.

T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen