Gast Geplaatst: 15 september 2004 Geplaatst: 15 september 2004 In het amsterdams stadsblad DE ECHO van 15 september 2004 staat weer een leuk artikel. Hebben (de amsterdamse / omstreken schotelbezitters) jullie het gelezen ? Men heeft het maar over digitale tv (ok?) , internet tv (?) kabelmonopolie etc. Maar men gaat alleen in op Digitenne en KPN die met een concurrerend pakket komt. Verder heeft men het over internet tv. Satelliet tv wordt helemaal genegeerd en een verkeerd beeld gegeven. Amsterdammers (en omstreken)die dit gelezen hebben in de echo laat ook je mening over dit artikel horen.....
Gekkenhuis Geplaatst: 15 september 2004 Geplaatst: 15 september 2004 En wat heeft dit met de humax te maken ????
Gast Geplaatst: 15 september 2004 Geplaatst: 15 september 2004 Citaat: En wat heeft dit met de humax te maken ???? Buiten het feit dat je die ook op je tv aansluit vrij weinig denk ik. Maar ja, dat doe je met je videorecorder ook. Ik zou zeggen off-topic en sluiten die boel.
Tonskidutch Geplaatst: 15 september 2004 Geplaatst: 15 september 2004 ik voel me geen amsterdammer ondanks dat ik in deze k*t stad woon en mezelf corrumperen door het lezen van zo'n blad en het in me opnemen van meningen van het laagste alooi aan journalistiek doe ik al helemaal niet. dus echo bezorgers: als je een neen neen sticker tegenkomt op de brievenbus let dan op die mensen willen geen wc papier in hun brievenbus. cheers Good Morning Heartache Laura Fygi, Toots Thielemans
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen