Dennis DaMenaCe Geplaatst: 16 september 2004 Geplaatst: 16 september 2004 Ik heb gisteren een Digitall world SFT 2000 met een sg2100e gekocht. Ik heb hem perfecr kunnen afstellen, alles werkt gewoon op astra1/2/hotbird en sirus. Als ik zap van het ene kanaal naar het andere kanaal op een andere sat, dan draait ie gewoon netjes naar de andere sat. Maar na 10/20min stopt ie met draaien als ik naar een andere sat ga. Ik ga dan naar het menu om hem naar 0 graden te laten draaien, maar hij draait dan niet. ook niet als ik hem een opdracht geef om hem naar postitie 1 (hotbird) te laten gaan. hij reageert alleen als ik hem via het menu naar het oosten en westen laat gaan. Als ik hem dan reset, dan werkt het weer. Wat kan dit zijn ? is het een motor probleem? of is het de receiver ? Morgen krijg ik tijdelijk een andere receiver om het daar mee uit te proberen. Ik baal hier wel een beetje van. Graag hulp.
knol Geplaatst: 16 september 2004 Geplaatst: 16 september 2004 ik heb wel eens gehoord dat het aan de module kan liggen.als je die hebt natuurlijk.trekt te veel stroom of zo.zeker weet ik het ook niet Dreambox 7000s draaibaar
branco Geplaatst: 17 september 2004 Geplaatst: 17 september 2004 Dit probleem is al vaak aan de orde geweest hier. Je kunt proberen om op het moment dat hij niet meer wil draaien even de lnb los te koppelen. Draait hij dan wel dan is het vrijwel zeker een stroomtekort. Als het leven een breuk was, zou je hem dan vereenvoudigen?
hels Geplaatst: 17 september 2004 Geplaatst: 17 september 2004 Wees voorzichtig met loskoppelen en weer aansluiten van coax (met motor) als alles ingeschakelt is; dit kan je ontvanger om zeep helpen ! "Es gibt keine verzweifelte Lagen, es gibt nur verzweifelte Menschen" - H.W. Guderian
Dennis DaMenaCe Geplaatst: 17 september 2004 Auteur Geplaatst: 17 september 2004 bedankt voor de tip. Ik zal het vanmiddag nog eens proberen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen