Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb per ongeluk de firmware op block 14 van de XCAM geschreven, en nu alleen nog maar initialising. Wat kan ik doen?

Geplaatst:

Hoi,

De xcrypt_app_clear op block 2 proggen.

xcam ff uit de ci en er weer indrukken, nu staat hij in de xcam module (virgin state) in de cas menu.

Nu xcloader weer opstarten en de firmware die je wil installeren aanklikken op block 2 en connect klikken, nu zet hij de firmware er hopenlijk weer in.

file die je nodig hebt staat in de bijlage.

Succes,

AO

699951-xcrypt_app_clear.zip

DM 7020-80gb - Div. Images - Lexar 512mb cf - DM 500+ - DM 800 - triax 78cm Astra 1,2,3,Hotbird - LG 42" PLASMA (1080)

Geplaatst:

Mij is het zelfde gebeurd. Als je laptop of programmer hem niet meer ziet kun je beter een nieuwe kopen, want dit schijnt niet op te lossen te zijn.

Luke

Geplaatst:

ben er wel laat mee maar beter laat dan nooit .voor je xcam in maagdelijke staat te krijgen heb je een speciaal progammaatje voor heet clear al is te vinden bij uccassupport.nl kijk onder home en gaat naar xcam support.

succes.

Geplaatst:
Citaat:
voor je xcam in maagdelijke staat te krijgen heb je een speciaal progammaatje voor heet clear al is te vinden bij uccassupport.nl kijk onder home en gaat naar xcam support.
succes.

Hier snap ik helemaal niets van!
Wat is dit voor uitleg?
Kan het nog vager?

En als de "app_clear.bin" file bedoeld wordt, die kan je dan dus ook niet programmeren. Jammer maar helaas.

Luke
Geplaatst:

Zet dat programmatje ff als bijlage dan?

Door een server storing bij hun is het namelijk niet meer te downlaoden en ik heb hier ook een dode cam1

gr.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen