Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

er beweegt zenuwachtig een blokje over mijn beeld ongeveer 1cm in het vierkant als ik een zender bekijk ook de vrije zenders ik heb hiervoor geen last gehad draai prog dvb 4.07

wie komt dit bekent voor.

Geplaatst:

Dit heeft te maken met licentiebeheer van de windows media player. dit blokje blokeert een niet geldige danwel verlopen licentie. (deze is geloof ik wel terug te zetten)

Als je overlay gebruikt dat is dat eigenlijk de overlay van windows media player.

Ik had dat blokje namelijk ook (zelfs met mijn geregistreerde windows xp versie).

Sterker nog, na een upgrade van mediaplayer naar versie 9

had mijn live stream van hd tv ribbels (een andere codec) dit heeft de nodige elende bezorgd, maar is inmiddels opgelost) (uiteraard gaat het dan om betaalde software)

vertrouwende je hiermee op een goed spoor te hebben gebracht,

mvg Marcel

Geplaatst:

Hallo Keesw.

Zo jij bent het volgende slachtoffer van het Elecard logo?

Overkomt iedereen die lang genoeg met progDVB blijft werken en de Elecard codec blijft gebruiken.

Grapje van Elecard, deze schakelt het logo in na ik meen 6 of 8 weken gebruik van de codec.

Op de home site van progDVB, progDVB.com vindt je in het forum een sticky over dit onderwerp, How to get rid of flaying blocks (elecard L0G0). Hierin staan links naar een patch die je moet draaien in de dir waar de codec in staat en dan is het over.

Succes. Albert_H.

PS. Ik zat te tikken toen Lionman binnenkwam. Volgens de gegevens op de progDVB site is het puur een Elecard probleem. Of de patch ook van Elecard komt weet ik niet, maar voor zover ik weet is het gebruik van de codec samen met progDVB vrij.

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Geplaatst:

dit lijkt me duidelijk ik ga zoeken bedankt voor je duidelijk antwoord

ik had al een systeem herstel gedaan maar dit hielp niet

vgr kees

Geplaatst:

het is gelukt moest wel even via zoekmachine zoeken naar de patch en hoe het geinstaleerd moest worden vond ik via forum prog dvb nogmaals bedankt.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen