Ga naar inhoud


[Nokia] Geen beeld, 5in1, na wisselen off. kaart wel beeld..???


Gast

Aanbevolen berichten

Wat premiere betreft kan het een Channel-id probleem zijn, of niet de juiste key op de kaart.

V8 is ook een channel-id probleempje: je moet FFF5 op de kaart erbij zetten en ook V8 werkt.

En wat betreft de taquilla's, dat is een PID kwestie. De juiste ecm-PID invoeren en het loopt.

 

<small>[ 26-02-2002, 16:10: Bericht gewijzigd door: Diavolo ]</small>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dank je Diavolo,

 

maar als het niet de juiste key is, hoe kan het dan zijn dat wanneer ik de originele kaart erin doe, die nadat het beeld er is eruit trek, (het beeld bevriest) en dan de fun erin stop, het gewoon verder loopt alsof er niets aan de hand is...

 

De PPV zenders krijg ik weer wel...

 

Hoe bewerk ik de channel IDs..? Met welk programma ?

 

Wat betreft de PIDs, waar vind ik de juiste PIDs..

 

Merci..

Sosy

Link naar reactie
Delen op andere sites

@digirud

 

Daar heb ik dus nog nooit van gehoord, en volgens mij kan dat dus helemaal niet.. Of je nu de stroom eraf doet of dat je nu de kaart eruit trekt.. bovendien als dat zo zou zijn vraag ik zo een nieuwe bij premiere aan..

 

Iemand ooit al eens van problemen met de kaart eruithalen gehoord ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

niemand dus !!

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo..

 

Ik heb mijn Dbox gepatched (Amon4.1), met de BDM de B210uns ingespeeld, daarna DVB2000 beta 6. De 5in1 files van Satkoos geladen en de settings er meteen bij. Kaartje geprogd met de MasterCRD, (stand 1 moet hier 4 zijn!!).. Alles prima, kan Nederland ontvangen (super met de olympics).. Kan bij premiere world de hele superdom ontvangen en kijken, maar niet premiere movie ???

 

Als ik de off. premiere kaart erin steek (want ik heb het premium abo) dan funktioneert P Movie wel, als ik deze eruit trek en dan de funcard erin stop loopt het gewoon door, en kan ik de hele tijd kijken.. Hoe is dat nou mogelijk ??

 

Heb vandaag de NoOneManIt 1.2 ingespeeld, maar het blijft hetzelfde...

 

Ik kan bijv. ook niet V8 VoxKids ontsleutelen, of Taquila XX, Taquila XXX. Taquila X weer wel..

 

Iemand enig idee waar dit aan ligt..??? Heb net de boris files in een andere Fun geprogd, maar daar werkt helemaal niets...

 

Ben dankbaar voor goede tips...

 

Merci..

 

Sosy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Channel-id's op je originele kaart kun je met bijvoorbeeld Cardwizzard bewerken.

 

PID's kun je het beste uitlezen met NoOneManIt: menu-C-0, en je krijgt keurig de PID(s) te zien.

 

Wat betreft het defect raken van de kaart bij het uit de gleuf trekken: volgens mij wilde het nog wel eens gebeuren als je een hardware-blokker gebruikte waar je de kaart uittrok, dat je kaartje de geest gaf, ging vooral met 1.2 kaartjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...