Gast Geplaatst: 18 september 2004 Geplaatst: 18 september 2004 Mijn vader gaat binnenkort op verlof en op dat dak van dat huis (dat hij huurt) staat een schotelantenne. Weet er niets af, diameter, model, analoog of digitaal, weet ik dus niet. Ik heb persoonlijk een analoos systeem dat ik vorig j in Duitsland gekocht heb voor amper 50 euro, dit om op verlof in mijn caravan wat beeld te hebben. Nu wil mijn vader mijn decoder eens meenemen om te zien of er iets te beleven valt op verlof in satelietland ;-). Mijn vraag is nu: gaat dit werken en kan hij mijn decoder stuk maken door dit te testen. THX ;-)
Puch Geplaatst: 18 september 2004 Geplaatst: 18 september 2004 Welke schotel het is heeft eigenlijk geen belang, wel de lnb die erop zit en op welke satelliet hij uitgericht staat. Maar aangezien je een analoge receiver hebt zal je daar wel beeld kunnen tevoorschijn toveren. Controleer voor alle veiligheid eens de coaxkabel, maar iets verkeerd doen zodat je de receiver beschadigd lijk mij uitgesloten. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen