Ga naar inhoud


[Nokia] nokia 9650


boes80

Aanbevolen berichten

Ik zou de nokia 9650 willen aanschaffen, maar ik heb er enkele vraagjes over.

Ik neem aan dat ik met CI seca, alle seca kanalen zou kunnen kijken.

Maar is het ook mogelijk met een CI Irdeto 2 te ontvangen.

Wie heeft er ervaring met deze ontvanger, bijvoorbeeld of het beeld beter is dan van een Humax ??. Of het zappen snel gaat enz.

 

Mvg Boes

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb ervaring met de nokia 9650 en de humax 5400.

Als eerste is de beeldkwaliteit stukken beter dan van de humax. Met de nokia heb je veel meer kleur.

De zapsnelheid is redellijk te noemen maar als je meer dan 1000 zenders hebt ingesteld, dan wordt hij wat trager. De ab van de nokia is erg fijn.

Na de nieuwe software update zal hij weer stukken sneller worden.

 

Ja je kan alle seca kanalen ontvangen en ik denk dat irdetoII geen probleem zal zijn.

Verder zitten er 2 ci's in en mijn 9650 heeft een digitale audio uitgang welke volgens mij niet in de specs staat vermeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Onderwerp gestart door boes80:

<strong>Jochie, thanks voor de reactie, maar begrijp ik nu goed dat je een originele seca kaart gewoon in de receiver kunt stoppen zonder CI ???</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Nee dat kan niet. je moet een CAM hebben. In totaal kunnen er twee CAM's in omdat er twee CI's in zitten.

Mocht je de 9650 niet om het uiterlijk kopen, dan kan je misschien beter de 9800 kopen. De software voor dit apparaat is al wat verder ontwikkeld, waardoor hij stukken sneller is en je kan mbv de computer de kanalenlijst aanpassen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...