Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Volgens mijn satboer zijn er momenteel veel philipsjes die het loodje leggen door een software update van canal+

waar of onwaar ?

Ik heb pas geleden een philips proberen te patchen die ik al eens eerder van nieuwe software had voorzien, echter het uitlezen was geen probleem maar de decoder was niet meer te flashen.

Het ligt niet aan de software of hardware die ik gebruik, ik patch al een behoorlijke tijd verschillende philipsjes.

Maar goed, mensen hebben deze ontvanger naar philips gestuurd maar kregen deze terug met de mededeling dat er illegale software inzat en dat dmv een sat update de decoder was aangepast.

De decoder werkt verder nog naar behoren maar laat geen update meer door.( key update)

Vreemd verhaal maar fijt is dat deze decoder niet meer te flashen is... ook niet door anderen.

Is dat verhaal dan bang makerij? of toch waar....

Denk eerst eens na voordat je een scherpe opmerking maakt !!!!

Geplaatst:

Volgens mij wil die satboer maar al te graag een nieuwe decoder verkopen.

Met andere woorden....... vul zelf maar in.

Ik heb na zoveel jaren, met testen enz. van de firmware nog nooit dergelijke problemen gehad.

Maar waarom is die decoder niet meer te flashen?

Na zoveel jaren van problemen oplossen kan dat er ook nog wel bij.

Vergeet niet als iets z.g. niet lukt is dat voor mij een uitdaging om het toch nog eens te proberen.

Grts, euromuis

Geplaatst:

ik krijg die decoder van de week weer in handen.. enigste wat ik nog niet heb geprobeerd is een lege img te plaatsen.. als dat niet lukt dan weet ik het ook niet meer.

Geplaatst:

lijkt me weer een onzin verhaal

het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten

Geplaatst:

Citaat:
Maar goed, mensen hebben deze ontvanger naar philips gestuurd maar kregen deze terug met de mededeling dat er illegale software inzat en dat dmv een sat update de decoder was aangepast.

De decoder werkt verder nog naar behoren maar laat geen update meer door.( key update)

Dmv een satupdate dat deze aangepast is de grootste onzin!!!

Dit zijn gewoon bangmakerijen..

Als er geen org. FW in zit.. Ja, dan kan je problemen mee krijgen als je hem opstuurt.

Maar het is gewoon een smoes.

[color:"blue"] Spirit_rules [/color]

-------------------------------------------------

Open Firmwarmware Multi taal_171005_0430

Member van het Openfirmware Team

Geplaatst:

dat dacht ikzelf dus ook.. maja als je dergelijke verhalen krijg te horen en daarmee een philips die niet meer te patchen is.. tja dan begin je te twijfelen :-)

wat mijn betreft mag deze topic sluiten......

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen