Gast Geplaatst: 18 september 2004 Geplaatst: 18 september 2004 Ik gerbuik nu een emu op mijn ontvanger. wil nu eens een kaartje proberen. Ik hoor dingen over titanium 1 en 2 en over een platinum kaart. Echter vind ik in de winkels alleen de titanium blue card ( tita 1?) meer niet. kan iemand misschien wat uitleggen over het verschil tussen deze kaarten. bvd
Gast Geplaatst: 20 september 2004 Geplaatst: 20 september 2004 Wat wil je nog meer gaan doen als je al een werkende (?) emu in je ontvanger hebt zitten. Laat het gedoe met kaartjes lekker achterwege, daar sponsor je alleen de kaartjes-maffia maar mee....;-)
Gast Geplaatst: 20 september 2004 Geplaatst: 20 september 2004 ja is idd een beter idee. De emu werkt nu goed maar hiervoor werkte hij niet helemaal goed. Toen alleen met tita kaart mogelijk. ik wil alleen begrijpen wat het verschil is tussen deze kaarten mocht de emu niet goed meer werken in de toekomst.
Makpeter Geplaatst: 1 oktober 2004 Geplaatst: 1 oktober 2004 ok maar wat is het verschil dan? groeten Met vallen en opstaan leert men bij Arnion 6410 UCCI - Echostar D2600IP via - mastera3 - cas interface 2 with add on - knot titan en funkaart
spirit_rules Geplaatst: 1 oktober 2004 Geplaatst: 1 oktober 2004 alleen een ander O.S. meer niet [color:"blue"] Spirit_rules [/color] ------------------------------------------------- Open Firmwarmware Multi taal_171005_0430 Member van het Openfirmware Team
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen