Gast Geplaatst: 18 september 2004 Geplaatst: 18 september 2004 Ik heb bij een vriend een satonvanger aangesloten (lemon ci) Alles werkt naar behoren, maar op de tv zie je op de achtergrond het beeld dat van de antenne komt bvb:tv1 of canvas. iemand een idee?? de satontvanger en de videorecorder zijn aangesloten via een scartkabel.
Steve Geplaatst: 18 september 2004 Geplaatst: 18 september 2004 probeer een betere kwaliteit scart kabel.
Gast Geplaatst: 18 september 2004 Geplaatst: 18 september 2004 is er een type dat je mij kan aanbevelen?? waar moet ik op letten??
Mojo Geplaatst: 18 september 2004 Geplaatst: 18 september 2004 Je moet een goed geisoleerde nemen. Hiermee bedoel ik dus niet de scartkabels van 5, 7 of 10 euro zoals die bij bouwmarkten in de rekken hangen. Die zijn kwalitatief niet toerijkend. Wil je kwalitatief iets goeds zul je iets dieper in de buidel moeten tasten. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Snurker Geplaatst: 18 september 2004 Geplaatst: 18 september 2004 en anders knip je aan de TV zijde gewoon de retour aansluiting uit de Scart.... Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
Gast Geplaatst: 19 september 2004 Geplaatst: 19 september 2004 bedoel je pin 19 video out? en van welke scart, de scart naar de vcr of de scart van de satreceiver?
spaghetto Geplaatst: 25 september 2004 Geplaatst: 25 september 2004 Hoi, Heb je dit probleem met alle zenders of alleen met die 2 bovengenoemdezenders? Heb je het probleem alleen als de sat ontvanger er tussen zit of ook zonder? Als op die scart aansluiting van de tv een vcr aansluit heb je het zelfde probleem? Volgens mij heb je last van instraling in de tv.Die zenders die je ziet op de achtergrond komen via een draaggolf binnen en op de scart aansluiting heb je een baseband signaal en geen gemoduleerde signaal. Grtz Spaghetto Nokia Dbox1+Amon 5.2 cam + Gregorian Delta Star 90 cm en een nokia Dbox2 erbij.
percies Geplaatst: 25 september 2004 Geplaatst: 25 september 2004 Napoleon gebruikt een prut kabel van de bouwmarkt, deze is zo slecht afgeschermd dat de zender waar de TV op staat afgestemd (dit staat op pin 19) overspraak heeft met pin 20 (signaal van satontvanger) Kortom, met een kniptang pin 19 te lijf gaat , aan de kant van de TV. Of gewoon een goede kabel kopen.
Gast Geplaatst: 2 oktober 2004 Geplaatst: 2 oktober 2004 klopt, is een prutkabel, maar niet gekocht bij de bouwmarkt, enkel scartkabels gebruikt die gewoon bij de aanschaf van nieuwe toestellen worden geleverd. Ik vind dus dat hier de fabrikanten van deze toestellen in de fout gaan. ze kunnen dan veel beter vermelden in de beschrijving welke kabel je moet gebruiken, of zelf een goede scart meeleveren inplaats van zo'n gedrocht. greetz napoleon.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen