Gast Geplaatst: 28 februari 2002 Geplaatst: 28 februari 2002 Hallo allemaal, na lange tijd mijn nokia ook weer aangesloten. Heb wel beeld op nederlandse pakket, maar krijg bij het insteken van de smartcard helemaal geen bevestiging meer. Kan me herinneren dat dat voorheen wel was. Heb er nu beta 6 op gezet en nog steeds niets. Wie kan mij vertellen waar het aan ligt?? groeten Brab
Moderator Matchless Geplaatst: 1 maart 2002 Moderator Geplaatst: 1 maart 2002 moet je echt wel wat duidelijker zijn...wat voor kaart is het.wat voor software enz. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Gast Geplaatst: 1 maart 2002 Geplaatst: 1 maart 2002 Kan verscheidene oorzaken hebben. Kaart is niet goed: geeft geen geldige atr naar de ontvanger. Contactjes in de kaartlezer kunnen vervuild zijn. Programmeer eerst 's een goeie kaart en kijk dan wat ie doet. Met een originele irdeto-kaart moet ie zowiezo een melding geven van een nieuwe kaart.
Aanbevolen berichten