Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik plaatste een bericht in de rubriek Philips over Lexfiles en kreeg een reply van Sattaz. Toen ik daarop wilde reageren, had ik opeens geen rechten meer en het oorspronkelijke bericht was verwijderd. Opnieuw het bericht geplaatst en na max. 1 minuut was het weer verwijderd. Wat is dit voor ongein ? Geen enkele uitleg, gewoon weg ! Als ik iets verkeerd heb gedaan hoor ik dat graag. Of hebben jullie iets tegen Lex ? Groeten, Atalanta

Geplaatst:

Lees je PM!

De volgende keer wis ik zonder pardon je account want je presteerd het nu in 5 minuten al drie keer onze huisregels aan je laars te lappen.

Geplaatst:

Toxic, met alle respect, zelfs na het lezen van de huisregels, weet ik niet wat ik verkeerd heb gedaan. De rubriek Philips begint met drie soorten FW's, die zelfs te downloaden zijn. Wat is in godsnaam het verschil ?

Geplaatst:

Het onderwerp van je vraag duidelijk omschrijven in plaats van alleen "lexfiles". De regels zijn daarover duidelijk.

Ik heb vandaag al zo'n 35 berichten gesloten, gewist, bewerkt of verplaats en ik ben het spuugzat de mensen die de regels aan hun laars lappen steeds netjes te moeten waarschuwen via PM. Iemand enig idee hoeveel tijd zoiets kost?

Daarom wis en verplaats ik nu gewoon zonder uitleg en als het echt de spuigaten uitloopt wis ik zonder pardon accounts (vooral van (net) nieuwe leden). Wij maken tenslotte die fouten niet! Het zijn die leden die onze simpele huisregels niet respecteren. Wij hebben hier leden die al sinds 2000 op sat4all zitten en nog nooit een probleem met ons gehad hebben. Simpelweg omdat ze hun verstand gebruiken en de huisregels kennen en respecteren.

Stukje uit onze huisregels:

6. Wees duidelijk met jouw vraagstelling en bevestig nadien het resultaat.

Onderwerpen plaatsen in de aard van "snel leren", "wat is er aan het gebeuren", "och", "kweetniet", "funcard", "ombouwen", "de eerste keer" of "is dit wat" slaan nergens op en zijn er de oorzaak van dat mensen niet meer de mogelijkheid hebben gericht te zoeken naar bepaalde berichten. Geef in het onderwerp dus duidelijk en kort aan waar jouw vraag of bericht over gaat! B.v. "Voeding probleem Nokia 9500" is beter als enkel "Nokia" in het onderwerp te vermelden want dan zal iemand die geen kennis heeft over de voeding van een Nokia dit bericht niet meer (hoeven) lezen om er achter te komen waar het bericht over gaat. Daardoor blijft het board lekker snel en vooral overzichtelijk.

Zo is het even belangrijk om, eens de voorgestelde oplossing met succes te hebben toegepast, dit als afsluiting van het door jouw geplaatste bericht even te melden.

10. Bezwaren.

Heb je bezwaar op een beslissing die is genomen door een administrator of moderator dien je je via contactformulier of PM te melden. Niet openlijk via het board!

Jouw bezwaren zullen niet zonder meer worden beantwoord, maar wel altijd ter kennisgeving worden aangenomen.

Geplaatst:

Toxic,

Betreffende punt 10: mijn welgemeende excuses !

Betreffende punt 6: ik zal mijn bericht nogmaals trachten te plaatsen met een duidelijke omschrijving ! Groeten,atalanta.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen