Gast Geplaatst: 20 september 2004 Geplaatst: 20 september 2004 weet iemand hoe ik de orange programma,s kan verwijderen op mijn spv m1000 {QTEK 2020} ik kan normaal met 9 programma,s werken nu nog maar met 6 omdat de orange back up en orange updat en nog een proggie geinstalleert blijven staan ik kan ze niet verwijderen weet iemand de oplossing hoe het wel kan ik heb de spv m1000 {QTEK 2020} 2 dehands gekocht simlock heb ik hem al nu de provider nog er uit met zijn proggie,s ---alvast bedankt
Gast Geplaatst: 21 september 2004 Geplaatst: 21 september 2004 Je zou hier eens kunnen kijken voor veel info http://xda-developers.com/xda2/ is wel in het engels. misschien heb je er wat aan. grtzzzz decodertje
Sultan Geplaatst: 21 september 2004 Geplaatst: 21 september 2004 Hoi, Je moet een andere ROM installeren. Nu heb je de standaard geleverde "orange"- ROMversie, deze kan je zelf flashen en de "normale" versie erop zetten. Ik raad je aan om alles grondig door te lezen alvorens je eraan begint. Backups die je nu hebt gemaakt, kan je niet meer gebruiken met een andere romversie + je krijgt een hele andere layout. De link naar XDA-developpers is inderdaad een goede link om het een en ander door te nemen, maar ga (alvorens je de betreffende Rom installeerd) eerst ff een kijkje nemen op het forum van de bekende Pocketpc-club van nederland. Kijk daar wat mensen je uit ervaring kunnen mededelen. groeten, sultan Maak van je hobby je werk, dan hoef je nooit meer te werken
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen