Gast Geplaatst: 20 september 2004 Geplaatst: 20 september 2004 Hallo Ik heb sinds vandaag ineens geen beeld meer met mijn Pace,no signal is het enige wat hij weer geeft. Aan de opstelling is niets veranderd,wat mij wel opvalt is als ik kijk bij de atenne signal dat de lijn van dB helemaal niets weergeeft en signal springt rond de 40 tot 60 % Heeft iemand dit ooit gehad? bedankt Marcel
edje-ken Geplaatst: 20 september 2004 Geplaatst: 20 september 2004 water in je aansluitingen ?? Rukwind gehad tegen de schotel ?? Vu+ Solo2Dreambox 800s
Gast Geplaatst: 20 september 2004 Geplaatst: 20 september 2004 Ruk winden zat hier,water kan het wel zijn was even wezen kijken ,de kop zit inelkaar geplakt van 2 delen en nu zag ik dat het boven op is losgelaten...ik hoop dat je snapt wat ik bedoel... Maar zal de kop dat kapot zijn? ,is dat nog te meten? Marcel
edje-ken Geplaatst: 20 september 2004 Geplaatst: 20 september 2004 Ja ik snap wat je bedoeld. Ja het kan natuurlijk ook zijn dat er water in je lnb gekomen is als er ergens een opening is ontstaan. Maar of dat veel voorkomt weet ik niet. Ik bedoel eerder water in je stekkers. Of de schotel iets verdraaid door de rukwinden. groet edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
Gast Geplaatst: 20 september 2004 Geplaatst: 20 september 2004 Ed ,als er water in komt ,wat nu makkelijk kan ,is hij dan kapot of zijn ze er op gemaakt...en kan ik ook een andere Twin lnb er op zetten,dus van een ander merk? Ik weet eigenlijk ook niet of die lnb die er bij Pace bij zit wel iets is? Marcel
edje-ken Geplaatst: 21 september 2004 Geplaatst: 21 september 2004 water in de lnb is niet goed voor de lnb en ook niet voor de ontvanger zelf. Dit met het oog op sluiting. Ik zou hem dan zeker gaan vervangen. In principe maakt het niet echt uit welke lnb je koopt. Ligt natuurlijk een beetje aan je budget. Vu+ Solo2Dreambox 800s
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen