Ga naar inhoud


Gele text invoervelden in forms


Big fellow

Aanbevolen berichten

Ik heb een aantal forms in elkaar gesleuteld, en nu valt het mij op dat op sommige browsers, sommige text invoer velden opeens een licht gele achtergrond krijgen. Dit is vrij lastig aangezien ik in mijn style sheet witte letters definieer.... De text invoervelden zouden gewoon dezelfde achtergrond kleur moeten hebben als de rest van mijn pagina. Dit is de style sheet definitie:

 

Code:
INPUT {color:#FFFFFF; background:#400000; font-family : arial,"ms sans serif"; border:solid gray 1;}

 

Wie weet hoe ik dit verschijnsel kan voorkomen ?

 

Big fellow

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ook als je de Autofill optie gebruikt van de Google toolbar krijgen de velden die automatisch ingevuld kunnen worden een gele achtergrond. Dat is lijkt mij alleen door de gebruiker te voorkomen door Autofill of soortgelijke programma's uit te schakelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het mogelijk dat je 2x een style aanroept?

Bvb bovenaan tussen <style> en </style> of de verwijzing naar een css file??? Dit geeft soms problemen, indien dit niet het geval mocht zijn... zou ik het niet weten.

 

Grtz

 

{Spirit}

Link naar reactie
Delen op andere sites

@easyrider;

 

Inderdaad jah, ik heb nu de autofill optie uitgezet op de pc's met het "probleem" en het is inderdaad nu zoals het hoort... Ik zal eens kijken of ik de velden kan renamen zodat de autofill optie ze niet meer herkent....

 

Bedankt voor de tip!

 

Big fellow

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...